יום שלישי, 26 בפברואר 2019

הפתעה!!


מן הידועות היא שהשבלוג מתבטא בישירות ואף בוטות לעתים. במהלך השנים חשפתי בפניכם טפחים רבים של אישיותי המורכבת. כתבתי על יתמות ודכאון, על כך שאני (הפתעה!) שמנה ואפילו על בעיות רפואיות כתבתי. לפיכך, מקווה אני שתכילו גם את הווידוי הבא ממני מבלי לשפוט או ללעוג ומתוך הבנה שההחשפות כאן דורשת ממני כוחות נפשיים רבים. מוכנים? הנה זה בא - אני אוהבת בלאדנסטון.

למה מה תעשו לי?

אני מתה על בלאנדסטון, קרועה על התחש של מגפי העבודה המכוערים האלה. למה זה ככה אתם שואלים? כי כשאהבתי את רוברט סמית' נעלתי נעלי התעמלות ענקיות עם שרוכים פתוחים ועכשיו שאני אוהבת את יהויפלין אני נועלת בלאנדסטון. זה מה יש, השרונה מעריצה דרך הרגליים. אבל זה לא רק זה (סתם זה כן רק זה) הבלאנדסטון נוחים, עמידים למים במידת הסביר ומתאימים לכל בגד עליי אדמות. אני נועלת אותם עם שמלות עדינות ומתרפרפות ועם ג'ינס קרוע ועם טוטו ועם מכנסים מחוייטים וזה תמיד עובד. יכול להיות שזה מסוג הדברים האלה שהגיוניים רק לפעמים, אבל עליי זה איכשהו עובד.

עכשיו, אני מחבבת את הכפריות האוסטרלית הנקיה של הנעלים ולכן דחיתי מכל וכל מחשבות על קניית אחד הדגמים המקושקשים של המותג והלכתי על זוג אחד חום וזוג אחד שחור. אבל לפני זמן מה נכנסתי עם חברה שחיפשה מגפיים לחנות בדיזניגוף סנטר ושם נתקלתי במוצר הלא סביר בשיק הבא, שבבירור נוצר במיוחד בשבילי:

גם בלאנדסטון וגם עצלנונים אני מתעעעע
כששלחתי את התמונה לחברתי רותם היא ענתה "הדרך היחידה שהמוצר הזה היה מתאים לך יותר היא אם היה יהויפלין בצד אחד ופיונה בשני". בדף הפייסבוק של השבלוג התמונה קיבלה קרוב למאה לייקים ועשרות מגיבים דרשו לדעת מאיפה הפלא. ישראלים נו, רק בלאנדסטון ובחירות מעניין אותם.


מדובר בכיסוי מגנטי לגומי החיצוני של הבלאנדסטון (במידה ולא ידעתם, זהו מגף צ'לסי קלאסי, כלומר מגף צר בגובה הקרסול עם פאנלים צדיים אלסטיים לנעילה). הוא גמיש במידה ומצופה בד חינני ומגיע במידת ילדים ובמידת מבוגרים, בהתאם לגודל הפאנל האלסטי. הם מגיעים בכל מיני דוגמאות משובצות וזברה ותחש וקליפת אבוקדו, אבל אני בחרתי בעצלנונים כי בואו וגם כי באמת לא היו בחנות דוגמאות יהויפלין או פיונה (וגם כי בואו).

אומג עצלנונים
בעקבות ההתלהבות שנרשמה בדף הפייסוש, דיברתי עם פאסנטונז והם הציעו בטובם להגריל בין הקוראים את הפרסים המהממים הבאים: הזוכה הראשון יקבל 3 זוגות פאנסטון (בדוגמה וגודל לבחירתם), השני יקבל שניים והשלישי יקבל זוג אחד! זה משמח אותי מאד ואני חושבת שהרבה מקוראיי (כולל הגברים מביניהם, הידד) ישמחו מאד על הפרסים האלה.


על מנת להכנס להגרלה עליכם:
  1. להגיב כאן* (באמצעות טופס התגובה או תוסף הפייסבוק) עם שמכם ותשובה לשאלה - איזו דוגמה חדשה הייתם שמחים לראות בקולקציה הקרובה של פאנסטונז? (למשל בורקס, גפילטע, חולדות, מבצר אנטיפטרוס ועוד).
  2. לעשות לייק לדף של פאנסטונז בפייסבוק.
  3. לעשות לייק לדף של השבלוג בפייסבוק.
  4. להפיץ את הקישור לרשומה זו לכל חבריכם, מכריכם, משפחתכם, עמיתים לעבודה, בני זוג לשעבר, מורים לספורט מהיסודי, חבר'ה מהמילואים ומכולניקים משכונתכם ושכונות אחרות. סתם, שיתוף בפייסבוק שלכם מספיק.
זה הזמן להזכיר שכל התגובות בשבלוג דורשות את אישורי לפני הפרסום, כך שאם כתבתם תגובה והיא נעלמה לכם - אל חשש. היא תצוץ מאוחר יותר כשאאשר אותה.

זהו, בהצלחה לכולם! אני אגריל ואפרסם את שמות 3 הזוכים בערב יום חמישי ה-14 למרץ פה בשבלוג. באשר לי, אולי תופתעו לדעת אבל הייתי שמחה מאד אם בקולקציה הבאה יוסיפו דגם שיש בו את יהויפלין בצד אחד ואת פיונה בשני. 

12 תגובות:

  1. בתור חובבת בלאנדסטון בעצמי, אני אומרת שמי שלא טוב לו, יום טוב לו.

    לענייני ההגרלה - הייתי רוצה לראות פאנסטונז של חדי קרן מקפצים על קשת בענן. אם כבר אז עד הסוף.
    אפשר גם פאנסטונז של דרקון סיני מתפתל על רקע אדום.

    תודות רבות,
    ענבל ברנר.

    הולכת להפיץ את הבשורה וזה...

    השבמחק
  2. אומג! יס! בתור מי שחייבת לנעול אותן כל יום גם ככה (מעבדה) אשמח לדגם משובץ אלגנטי שיתאים לשלל החולצות המשובצות שלי ��

    השבמחק
  3. שלום, אני נטע גולדפיין ואני מכורה קשות לבלאנדסטון (אנחנו אוהבים אותך נטע!). הן באמת מתאימות להכל, זה פשוט קסם! ואני הייתי רוצה להניח את ידיי על פאנסטונז עם הדפס קאפקייקס, שהן כידוע פסגת הקולינריה.

    השבמחק
  4. כן! חתולים? אוגרים? פילים קטנטנים? ג'ירפות!

    השבמחק
  5. חייבת לציין שכאן בגולן אם אתה בלי בלאנדסטון אז אתה לא....
    שנים שמרתי מרחק, לפני חצי שנה החלטתי לנסות זוג שחור אדום מדליק במיוחד ו... התאהבתי !
    ועכשיו עם פאנסטונז זה יהיה באמת מושלם.
    לגבי הדוגמא הייתי שמחה לאיזו פרידה קאלו חביבה וצבעונית :)

    השבמחק
  6. או או מה יהיה שווה לשים על נעל. עוגיפלצת או חתול, כדי להתאים לימים שבהם האדם צריל להיות חתול, או שיתנו לו עוגיות.

    השבמחק
  7. אווו קשה... הייתי שמחה ללמה אחת או הרבה הרבה למות קטנות :)

    השבמחק
  8. הגיק חובב הבלאנדסטון הביתי ישמח עד מאוד לגיבורי על!

    השבמחק
  9. אוי. מצטרפת לכמיהה לדרקון סיני אדום מתפתל. גם כל דמות ממלחמת הכוכבים,וגפיקה או דמויות של מיינקראפט.

    השבמחק
  10. עד שיגיעו מדרסיי החדשים, מתאפקת מלרכוש בלאנדסטון בלי מדידה טובה, אבל האיש שאיתי ושלושת ילדינו לא נועלים דבר מלבדן כבר שנים.
    לכשיגיעו מדרסים וירכשו נעליים, הייתי חולמת לעטר אותן בכלבי רוח יפים, שירצו לידי.

    השבמחק
  11. נסיכות או רשעות דיסני :)

    השבמחק
  12. משהו עם גלגלי שיניים או סגנון steam punk

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים