יום שבת, 10 ביוני 2017

נפנוף אוזני אהבת קיץ


העוקבים אחרי דף הפייסבוק של השבלוג בשבועות האחרונים שמו לב בודאי שאיני כתמול שלשום. אני פתוחה יותר, חמה יותר, מכילה יותר. אני מאוהבת. ימיי עוברים עליי בכמיהה וחלומות בהקיץ ואני מלאה ערגה. שכן, לפני כארבעה חודשים התפרצה לחיי הנוכחות המתוקה, היפה והעוצמתית של פגת היפופוטם ננסי בשם פיונה, ומאז איני כשהייתי. 


פיונה, הפג של היפופוטם ננסי, נולדה בגן החיות בסינסינטי 6 שבועות טרם זמנה ונלקחה מיד לטיפול נמרץ היפופוטמים. היא טופלה בחמצן, הזנה תוך ורידית ועוד טיפולים קשים ומפחידים במשך ימים ארוכים בהם נדמה היה שלא תשרוד. אבל לא היפופוטמית ננסית כפיונה תכנע! אל מול עיני העולם (העגולה הפכה ללהיט אינטרנט ויראלי עוד לפני שנעמדה על רגליה בפעם הראשונה) התחזקה פיונה והתפתחה ותפחה. היא החלה לאכול מבקבוק, למדה לשחק בבריכה של הקטנים, עברה בהדרגה לבריכה של הגדולים (היפופוטמים לא שוחים במים, אלא הולכים על הקרקעית תוך עצירת הנשימה), החלה במפגשים זהירים עם הוריה וכל זאת בליווי יומם וליל של צוות מטפלים מקצועיים ומסורים, שככל הנראה אוהבים אותה אפילו יותר ממני.

גן החיות פרסם סרטון לרגל הגיעה לגיל ארבעה חודשים, והוא מסכם את כל התלאות שעברה החבובה שבמים מאז לידתה.


וכעת לשירות ציבור הקוראים, רשימת דברים בהם פיונה מצטיינת:
  • נפנוף אוזניים
  • חיבוקים



  • עליה במשקל

פיונה במהלך השקילה היומית
  • שינה

  • התחזות לחתול

כאן תמצאו סרטונים מרוממי רוח של הדובדבן שבקצפת שהיא פיונה.

ובאשר לי, שאני במזרח וליבי בצפון מערב? לא נותר לי אלא להכסף לדמות אהובתי, לחשוב עליה מחשבות עגולות ולשלוח אליה שלל אנרגיות חיוביות של בריאות ושמנמונת. עם זאת, כנשיאת מועדון המעריצים המקומי, לא יכולתי להמנע מלהניח טלפיים שמנמנים על הטישרט הרשמי של הנאווה בבהמות וללבוש אותו בגאווה רבה (למרות שבינינו הוא קצת קטן עליי).

אני לובשת
מכנסים מאסוס (חצי חליפה למעשה)
סניקרז של ריפליי


מענין אם פיונה תגדל ותלבש חולצה שלי.. אחח האמת שלא אכפת לי גם אם לא. ככה זה כשאוהבים אהבה ללא תנאים. לא משנה אם את יושבת מול המחשב בבית ואהובתך משתכשכת במים בקצה השני של העולם, לבבותינו קרובים ושתינו חושבות על הארוחה הבאה שלנו ואיך נחרופ בכיף אחריה ושתינו מתגעגעות לאמא ורוצות שיהיה לנו טוב.

אני מקווה שגם לכם יהיה טוב, קוראות וקוראים יקרים, ואעזוב אתכם עם השיר הזה שאהבתי מאד כילדונת. ביום שלישי נפתח אירוע המידות ההוגנות העונתי של גאלה רחמילביץ' וכוונתי לפרסם (כנהוג) סקירה נרחבת של האירוע כולל המלצות אז נפנפו באוזנים לכיוון השבלוג בסביבות ערב שלישי!

3 תגובות:

  1. פוסט מקסים :-) אני משתייכת למועדון המעריצות של גלוריה (מדגסקר)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מכירה את גלוריה! היא עגולה גם?

      מחק
    2. אה, ראיתי תמונה! מענין אם פיונה מעריצה אותה

      מחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים