יום שבת, 26 בנובמבר 2016

אני לובשת את המכנסיים מחוץ לבית


שבת שלום לכולם! אני מקווה שכולם שמחים ובטוחים בבתיהם, מי עסוק במאפה פילו (יענו, מַאֲפִילוּ) ממולא ממרח קשיו וחמציץ ומי בעופו ותפודיו. באשר לי, אני יושבת בסלון וקר לי ואני חושבת על גרביים אבל אל תדאגו, התפודים בדרך.

בזמן שגזרים בצבעים שונים נצלים בתנור ואני מחפשת להעביר איך עוד רבע שעה עד שיעלו על שולחני וירדו לבטני, נזכרתי שסיפרתי לכם בשבוע שעבר שקיבלתי ביריד של גאלה מכנסים נחמדים מטולה אבל הצילומים שלהם יצאו לא משהו. ובכן, השבוע יצא לי ללבוש אותם ואף להצטלם משהו משהו אז החלטתי להראות לכם אותם ועד שאעלה, אכתוב ואפבלש הופ - יגיעו הגזרים ואיתם ידידי הטוב תפוד ואני אוכל לבלוע ואז ללעוס אותם.


אני לובשת
חולצה של מוטיף (שנה שעברה)
מכנסיים של טולה (קיבלתי במתנה מהמעצבת)
שרשרת מזארה (שנה שעברה)
נעלים של Fly London משופרא
תיק של Monki מאסוס (שנה שעברה)

התכנית המקורית שלי היתה ללבוש את המכנסיים האלה עם חולצה בהירה וסניקרז, אבל החולצה הבהירה נעלמה אז הלכתי על הטישרט  המוצלח ביותר שלי לצרכי עבודה, עליו חרשתי כל הקיץ. הוא טישרט מבד נעים ואוורירי אבל גם אלגנטי מספיק בשביל ללבוש אותו לפגישות. 

את המכנסיים קיבלתי במתנה מרותי ודניאל מטולה והם חביבים עליי מאד. רב המכנסים המחויטים שלי הם בעלי רחב רחבה ושמחתי להוסיף למתלחה זוג בהיר יותר, מודפס יותר וצר יותר. הם נראים מצוין עם סניקרז וגם עם נעלים גבריות, כמו אלה שאני נועלת פה. תתפלאו אולי לשמוע, אבל אלה נעלי גברים במידה 40 מהאאוטלט של סטורי בכיכר דיזינגוף. מעולם לא מדדתי נעלי גברים קודם (פרט לסניקרז, שהן יוניסקס) ואלה היו בהנחה גדולה מאד והתאימו בדיוק למה שאני מחפשת. הן לא ממש שחורות ולא ממש חומות ולכן מתאימות למגוון רב של בגדים והן חתיכיות רצח, לטעמי. הן חתכו אותי בעקבים לצערי, אבל אני מקווה שהבעיה הזו תפתר כשהן יתרככו קצת. מקסימום, אכרות לעצמי את העקב, כמו האחיות הרשעות של סינדרלה.

תודה לשיר וורובל על הצילומים
השרשרת היא מציאה מוצלחת מזארה. כל כך מוצלחת, שאנשים מתקשים להאמין כשאני מספרת להם שהיא מזארה. היא קלה ומפלסטיק אבל נראית כבדה ומאבן ואפשר לשחק עם האורך שלה, כך שתתאים למגוון תלבושות. שווה להציץ על התכשיטים והאביזרים של זארה מדי פעם, שכן רובם זולים ומוצלחים משמעותית מדומיהם ברשתות כמו קסטרו ואקססורייז.

אההה שמעתי את השעון של התנור מצלצל!!!! שבוע טוב לכם וביוש, הייתי כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים