יום ראשון, 21 ביוני 2015

מותני צרעה


ביום שישי קפצתי למסיבת החלפת בגדים שמנונית באיזור באזל, שאחריה מפגש זימום מזימות על באן עם פיש. זו הזדמנות להתוודות ולספר לכם שאני אוהבת באן, לחמנייה מאודה ורכה שכזו. אני רוצה להינשא לבאן ולגור בתוך באן. כל חיי רק באן באן ובאן, אבל אנחנו סוטים מהנושא, שכן בזמן שהחלפתי, זממתי ולעסתי לבשתי בגדים. ומאחר והבטחתי לעצמנו לא מכבר שאני אעלה הרבה מה לבשתי היומים בתקופה הקרובה, כדי לצאת ממלכודת החצי פיג'מה חצי שיח קוצני שאני לובשת לאחרונה מחד ולהדגים איך להתלבש כמו לא שמנה מאידך, צלום צילמנוה.

אני לובשת
גופיה מ-Mod Cloth (ישנה)
קומבניזון מפריימרק
ג'ינס מאסוס
שרשרת של N2
כפכפים מכאפ


אחח הגופיה הזו, אני כל כך אוהבת אותה. ראשית, יש לה קטע ויקטוריאני בחלקה התחתון. כולה קפלים והתרחבויות וכיפאק. אנשים תמיד חושבים שהיא מקופלת לתוך עצמה בטעות אבל היא פשוט כזו. היא הגיעה עם חגורת סאטן סגולה, שנראה לי שלא חגרתי מעולם. בנוסף, היא הופכת את מותני הדבור השמנמנים שלי למותני צרעה דליקטס. אוי, אני חייבת לנסות ללבוש אותה עם הטוטו השחור. זה עשוי להיות מושלם אם שני הבדים יסתדרו יחד. אולי עם חגורה שחורה גסה? הו הו הו אני חייבת לבדוק את זה.

אתם אולי זוכרים את השרשרת החביבה הזו. לא ענדתי אותה בעונה הקרה ועכשיו אני מכניסה אותה חזרה לסבב. אני הולכת להסתפר השבוע ואז היא תלך מצוין עם השיער הקצרצר.


אפשר להתווכח מכאן ועד שם אם זו תלבושת יפה או לא. אפילו אני לא בטוחה בנוגע לזה. מה שכן, היא עמדה בכל הקריטריונים שלי לתלבושת לצהרי שישי האלה - היא כללה פריטים שלא לבשתי הרבה זמן (את הקומבניזון שקניתי בלונדון לפני כמה חודשים לבשתי בפעם הראשונה), היתה נוחה ופונקציונלית והיתה מנותקת מכל סממן לבוש שמנוני קלאסי. נהניתי לטופף בה ברחובות והיא אפילו שמרה על צניעותי כשנעמדתי ללא מישים על פתח אוורור, מעשה מרילין שמונרו.
צילומים - נעמה נחליאל
רואים? ליידי נשארת ליידי. 

במהלך השבוע הקרוב אציג בפניכם כמה מהמעצבות שיציגו את מרכולתן השמנמנה באירוע האופנה של גאלה רחמילביץ', יפה בכל צורה, שיערך במתחם התחנה בתל אביב בימים רביעי-שישי הקרובים. עד אז, אני ממליצה בחום להירשם לדף האירוע בפייסבוק. אני מכירה כמה וכמה שמנמנות שחוסכות כבר שבועות ארוכים לאירוע הזה, לצורך מילוי חסרים במלתחתן. אם יש מקום שאליו כדאי לנשים במידות הבינים ומידות גדולות, שזקוקות לבגדים חדשים, להגיע בזמן הקרוב - זהו זה. באשר לי, אני סקרנית לפגוש ולסקור את המעצבות החדשות שיציגו שם לראשונה. יהיה דיסקו חציליים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים