יום חמישי, 5 ביוני 2014

תפרו לשמנמונת שמלה לה לה


באחת בצהרים בערב שבועות ישבתי לי במשרדי וריחמתי על עצמי. למה שאלתי את עצמי למה אני בעבודה בזמן שחבריי משחקים בכדור על חוף הים או רואים משחכס ומקיאים על השטיח מול הטלויזיה? התשובה בואי נצא מפה לא אחרה לבוא. אבל בבית חיכו לי בקוצר רוח מטאטא, סחבה ודלי עם השם שלי עליהם והדבר האחרון בעולם שהתחשק לי לעשות היה לנקות. בניסיון נואש למרוח זמן החלטתי לנצל את הצהרים לביקור בחנות אליה הבטחתי לקפוץ לפני מספר שבועות וטרם יצא לי - נומה באבן גבירול 169 בתל אביב. החלטה זו התבררה בהמשך כנבונה מאד.

נומה היא החנות של דנה מליק, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בסמינר הקיבוצים. דנה מעצבת בגדים עד מידה 50 מבדים איכותיים ונושמים והגזרות שלה נשיות ומחמיאות. שמחתי לגלות שרב הבגדים במידה 4 (המידה הגדולה) בעיצובה מתאימים לי, פרט לכמה שרוולים שלא התאימו לזרועותיי והמכנסים שהתאימו על המילימטר ולכן לא טובים עבורי כי אני אוהבת.. ובכן.. לנשום.

התאורה היתה לא משהו ואני הייתי עיפה להפליא (קמתי מוקדם לעבודה אחרי שלא ישנתי חצי לילה, גו'רג' מרטין אשם) אבל רציתי להראות לכם כמה שיותר בגדים מהחנות כדי שתראו כמה מוצלחים הם. אז אנא, גלו סבלנות כלפי התמונות הבאות והתרכזו בבגדים המצולמים ולא בצלמת.

השמלה הנהדרת הזו מכותנה עם כפתורים מקסימים בצורת פרח מחמיאה להפליא. היא היתה טיפה צרה לי בשרוולים אבל לנשים עם זרועות פחות שריריות (טוב, שמנות) משלי היא תהיה נפלאה.

שמלה 349₪

השמלה הזו משגעת בעיני. היא מצרה מותנים, ונעימה מאד על הגוף ויש לה מחשוף שובב ובד מענין עם הדפס שנראה כמעט לא בפוקוס. ואיך קוראים לה אתם שואלים? שמלת שרונה!

 שמלת שרונה 349₪

השמלה הבאה מגיעה בשלושה צבעים (שחור, פרחוני שתראו למטה ומנומר) ומגיעה מעט מעל הברך. מאחר ונשים מלאות רבות לא אוהבות לחשוף ברכיים, דנה תפרה אותה מראש כך שניתן בקלות לפתוח את מכפלתה הארוכה כדי שתרד מתחת לברך, רעיון חכם ומבורך שחוזר בכמה וכמה מהדגמים שלה.

שמלת אודליה 349₪

שמלת הערב הבאה קיימת בטורקיז ואפור ועשויה מפוליאסטר מעורב בויסקוזה. יש לה שכמיה שמשווה לה נופך דרמטי. מאחר והיא נשארה מעונה קודמת היא עולה רק 289₪. בתמונה אני לובשת מידה L.


הנה שמלה שבחיים לא הייתם תופסים אותי לובשת, אבל יש לי שתי חברות שמתות על שמלות כאלה בדיוק אז צילמתי אותה עבורן. המחיר של שמלות המקסי האלה פשוט מצוין והן מחמיאות ונוחות להפליא, אפילו אני נאלצתי להודות.


הנה שמלת מעטפת מחמיאה מאד. היא קיימת בגרסה ללא שרוולים

מעטפת ללא שרוולים 229₪

וגם בגרסה עם שרוולים.

 מעטפת עם שרוולים 249₪

מדדתי גם חולצה וחצאית. אני בטנונית מדי לגזרה כזו אבל אני מכירה כמה וכמה נשים שיחגגו על החצאית הזו, שקיימת גם באדום.

מחיר החצאית 149₪

הנה השמלה השחורה מלמעלה בגרסה הפרחונית. גם פה, כאמור, ניתן להאריך את השמלה בקלות.

שמלת אודליה פרחונית 349₪

וזו חצאית באורך מידי מושלם לערב. היא כיפית מאד ומתאימה לסיבובים רבי רושם, לחובבות הז'אנר. היא מתאימה לדעתי ללבישה עם תחתונית טול, לחובבות הרטרו שיק.

חצאית 249₪

לסיום, גרסה נוספת של שמלת השרונה, הפעם בשרון. היא מחמיאה לבטני העגולה פחות מקודמתה הנושאת את שמי, אבל תודו שלא ראיתם שמלה במידה 50 בבד כזה מגניב בארץ מאז.. אי פעם אני מאמינה.

שמלת שרון 349₪

לסיכום, נראה לי שלמרות הצילומים הלא משהו אפשר להבין שמדובר באבן חן חיננית ונדירה במקומותינו. דנה מעצבת שמלות משמחות ומחמיאות גם בסגנון פסאודו היפסטרי יפואיי וגם בסגנון סולידי אלגנטי, ומספקת פתרונות אופנתים איכותיים ונעימים לשמנמנות שלא ראיתי בחנויות ישראליות אחרות. אני שמחתי במיוחד בגלל שלא כל השמלות שמדדתי היו לטעמי. המבחר גדול (יש הרבה שמלות שלא צילמתי) והסגנונות מגוונים ונראה לי שרבות מקוראותיי ימצאו שם שמלות שישמשו אותן רבות וטובות.

בנוסף לשמלות והמכנסים (שאמנם צילמתי, אבל אתם לא רוצים לראות צילום שלי במכנסים צרים מדי, תאמינו לי) של דנה יש גם חולצות של מעצבת מידות גדולות שמיועדות לגילאים מבוגרים יותר (טווח המחירים שם מעט גבוה יותר), שמלות של מעצבת שעושה מידות קטנות ומגוון מצומצם של בגדים של מיודעתנו טליה.

החנות הקטנה מתופעלת בידי דנה עצמה ועוד מוכרות חביבות. תיקוני מכפלות נעשים בחינם וכך גם המשלוחים מהחנות המקוונת (ניתן להזמין בגדים גם בטלפון). דנה מוכנה גם לתאם שעות פתיחה מאוחרות מהרגיל עבור נשים עובדות ואמהות בעת הצורך, לדעתי זה שירות מעולה.

להפתעתי, דנה הודיעה לי שהיא רוצה לתת לי שתי שמלות במתנה. אחרי שגמרתי לקפץ ולשיר שיר קטן בחרתי לקחת את שמלת השרונה (נו ברור) ואת שמלת המעטפת השחורה עם השרוולים. כתבתי כבר שלא כל הבגדים שדנה מעצבת מתאימים לטעמי (אני, כידוע, נוטה יותר לכיוון אורבנו רוק צפוני תל אביבי) אבל השמלה הזו החמיאה לי כל כך והיתה כל כך כל כך נוחה ונעימה שהחלטתי לצאת מהמשבצת השמנה שלי ולנסות משהו חדש, ואני בטוחה שלא אתחרט על כך.

פרטים נוספים על החנות והבגדים תמצאו בדף הפייסבוק של נומה. אני מאמינה שתתקלו בדנה על דפי השבלוג גם בעתיד. לכל הפחות, מגיעים לה ממני צילומים ראויים יותר של הבגדים הנהדרים שלה.

עדכון - דנה ביקשה לפנק את קוראות השבליג בהטבה מיוחדת. בדקו את הקופון שהוספתי לדף ההטבות של השבלוג!

תגובה 1:

  1. איזה שמלות יפות. עושה חשק לחצות את שער הגיא בשבילן. ודווקא אהבתי את החצאית הירוקה עליך! בכלל לא נראה בטנוני.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים