יום ראשון, 29 ביוני 2014

תשקיף לקיץ 2014


שולם עליכם שמנמנים, שמנמנות ושמנמנים\ות של כבוד\ות. שמתם לב שחם? כן, גם אני שמתי. שמתי ואז לקחתי בחזרה, שמתי במקפיא ואחזור בעוד שעתיים להוציא. כי לב קפוא הוא מוצר חובה לבלוגרית ובטח ובטח כשבחוץ אפשר לטגן ביצה על עוברי אורח חפים מפשע.

אז איך מבלים ביום החם של השנה, אתם שואלים? ובכן אני נסעתי לאירוע המטריף של הקיץ שנערך מדי שנה במכון הרישוי. טסט חברים, טסט. כי אין כמו לעמוד שעה בתור בשיא החום ביום ראשון בבוקר ולקלל את הרגע שנולדת רק כדי שעוברי אורח ממש לא חפים מפשע ינסו לטגן עליך ביצים. מצד שני, היה שם במוסך ליד המכון, מין חלון ראווה גדול שאפשר לי לצלם מה לבשתי היום קטן והחלטתי שנלך על זה וגם נראה לכם (אני ותולעיי המעיים השמנות שלי) את המשקפים החדשים שכולם (לא באמת כולם) שואלים עליהם.

הנה תמונה שהחברעלייצים בדף הפייסבוק של השבלוג כבר ראו בבוקר, כי היה לי ממש אבל ממש ממש משעמם בזמן שחיכיתי לתורי.

אני לובשת
חולצה של רונן חן (מהקולקציה הנוכחית)
הג'ינס הקדוש של טליה 
הנעלים הקדושות משופרא
שרשרת של COS (משנת טיכו)
בקבוק מיץ של פריגת בכיס


את הג'ינס הקדוש של טליה בטח ראיתם פה כמה פעמים בעבר. הוא נוח ומחמיא ואחר ומושלם ולכן אני לובשת אותו כמעט כל שבוע. את הנעלים הקדושות קניתי בשופרא לפני שלושה שבועות בערך וקרה לי איתן דבר שלא קרה כבר שנים רבות - אני נועלת אותן כמעט מדי יום מאז נקנו. הן נוחות ויפות ומתאימות ל-90% מהבגדים שיש לי, ממחויטים ועד זרוקים, ואני מתה עליהן. הן מקולקציית החורף של D.A.T.E וקניתי אותן ב-40% הנחה. אני בטוחה שאקנה עוד נעלים של המותג הזה בעתיד.

והנה משקפי השמש החדשים המעולים שלי, שכבר שבועות אני שוכחת להראות לכם. המסגרת היא של דפנה לוסטיג והמשקיפה שקניתי ברזילי (675₪ לפני הנחת מועדון). למרבה השמחה, יכולתי להזמין עבורם את העדשות האופטיות הכי עבות כי הן ממילא נבלעות במסגרת המסיבית. האופטיקאי שלי ציין גם שגודל העדשה מאד קטן ביחס למשקפי שמש אחרים, מה שהוזיל אותן עוד יותר. סה"כ הם עלו לי 1100₪ כולל העדשות, שזה הכי מעט שהוצאתי על משקפי שמש אופטיים במאתיים השנים האחרונות. וכאילו זה לא מספיק, הם מגניבים אחו שלוקי חציליים ואני מקבלת עליהם מחמאות מפה עד הודעה חדשה.


ולסיום תקריב, לבקשת הקהל, על המשקפים האופטיים החדשים. לפני כן אספר לכם את הסיפור העצוב ומלא הלקח על מותם בטרם עת של המשקפים הקודמים שלי, שמאד אהבתי. וסיפור שהיה כך היה - לפני כמה שבועות טובים התלכלכו לי העדשות, כדרכן של עדשות, וחבר מהעבודה הציע לי את השפריצר לניקוי משקפים שלו. מה שהוא שכח להגיד היה שהשפריצר הזה בילה תקופה ארוכה בתא הכפפות של האופנוע שלו, שם התפרק והפך למשהו שפעם היה חומר לניקוי משקפים והיום הוא חומר לגירוז מנועים. אקיצר, השפריצר הוריד לי את הציפוי מהמשקפים ואיכל חלק מהמסגרת וכשהבאתי את המשקפים לאופטיקאי שלי בתקווה שיצליח לנקות אותן הוא הודיע לי שאלה משקפים לשעבר, פגר של משקפים, משקפים שמריחים את החרציות מלמטה. אתם ודאי מתארים לעצמכם כמה מאושרת הייתי מהחדשות. 

חיפשתי אחרי המסגרת המושלמת במשך כמה שבועות ובסוף מצאתי אותה (בינתיים חזרתי למשקפים ישנים שהזמנתי לפני שנתיים ובקושי הרכבתי מאז) - דגם CH3284Q של שאנל הוא הדגם שלי, בשחור ובז' עם פפיון קטן שהתברר בדיעבד כעשוי עור, כך שהמשקפים לא טבעוניים (לא העליתי על דעתי לבדוק אם מסגרת היא טבעונית או לא). אני מתה על השילוב בין המהודר ליוצא דופן שיש במסגרת הזו.


מיותר לציין, אני מאמינה, שכל המשקפים והגי'נסים הקדושים האלה נקנו בידי ולא התקבלו במתנה משום יחצן או חברה. אפילו על הטסט שילמתי! ועכשיו, מחוזקת ברשיון רכב בתוקף, אלך לדרכי. ואתם, ילדים, זכרו את מוסר ההשכל שלמדנו ואל תקחו שפריצר למשקפים מזרים, אפילו אם הם נראים ידידותיים.

2 תגובות:

  1. המשקפיים פשוט מקסימים והג'ינס בהחלט ראוי לתואר הוד-קדושתו. את הנעליים לא הצלחתי לראות כמו שצריך, אז אני נאלצת להאמין לך.

    השבמחק
  2. המשקפיים החדשים יפים מאד, ואני מקווה שאותו ממזר בדמות ידיד השתתף ברכישתם.. :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים