יום שבת, 7 בספטמבר 2013

מוקדש לסבתא של אפריים


בב' תשרי החלטנו שהגיע הזמן לראות סרט. אז ראינו סרט ואז החלטנו לטייל בפארק הירקון. מאחר ואורית לא הפסיקה להתעלף מהעליונית החדשה שלי (מצרך חובה להולכים לקולנוע, גם בשיא החום) וגם אני מאוהבת בה קשות, החלטנו לצלם את התלבושת שלי לשבלוג.

אני לובשת
עליונית של אלמביקה שקניתי בחנות העודפים ב-70% הנחה
גופיה ויקטוריאנית ממוד קלות'
ג'ינס קצרים שפתחתי את הקיפול שלהם, מאסוס
כפכפים מגאפ
עגילים תורכיים בצורת יונה מאטסי
תיק מסכת אב"כ קטן מאנתרופולוג'י

מה כבר ביקשנו? לבלות את ראש השנה בנעימים בפארק ולצלם איזה מה לבשתי היום קטן על הדרך? כל זה יפה וטוב, אבל באותו הזמן מישהו אחר צפה ותכנן תוכניות משלו, שעיקרן לעשות ממני נקניק.
חירבו לי את הפוזה השמנווזים האלה. אין ספק שהם לא זקוקים לפיטום (לפי הפרצוף שהם תקעו בי, אגב, הם חשבו בדיוק את אותו הדבר עליי). 

אחרי שנמלטנו בעור שינינו מצאנו לנו כר דשא נחמד ונשכבנו עליו כדי להנות מבריזה מפתיעה בנעימותה ובהייה בענפי העצים הנעים לאיטם ברוח. וכך שכבנו לנו שם עד שהגבר גבר (או הגברור או הגבר או הזכרלול או איך שלא קוראים לגברים בבלוגים בימים אלה) החליט שהגיע זמן לסושי וכשגבר גבר רוצה גבר גבר מקבל.
שנה טובה וסושי טרי לכולם, ואם טרם עשיתם זאת אתם עדין מוזמנים להרשם להגרלה הנחמדה של פלומבי העצלנית המצוברחת וג'ול מעצבת האופנה החייכנית.

2 תגובות:

  1. העליונית באמת מעלפת, וכך גם הגופיה/טוניקה. מה שכן, הייתי נותנת לעליונית את הכבוד המגיע לה ומשלבת אותה עם טופ לבן, נגיד, כדי שהצבע שלה לא ייבלע.

    השבמחק
  2. אני גזורה על נקודות ..כך שמיותר לרשום שא-ה-ב-ת-י- !! :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים