יום שני, 15 ביולי 2013

מה בתיק


אחח חברים, לילה קשה עבר עליי. התעוררתי לפנות בוקר עם שלל תחלואים ופיכסה ועד שנרדמתי שוב הבנתי שלעבודה היום אני כבר לא אגיע. ואם אני לא עובדת, לפחות נכתוב משהו. אבל על מה כבר אפשר לכתוב כשתקועים בבית? מאחר והיותי בבית קשורה לתיק הרפואי שלי, חשבתי שזה זמן טוב לרשומת בכורה של מה בתיק.

את התיק, של מיק נ מור, קניתי לפני כחצי שנה בנווה צדק. השתמשתי בו בחורף ואז הנחתי אותו במגירה ושלפתי אותו שוב לפני כמה ימים, כשהתחשק לי להחליף תיק. הוא רך ונעים, הצבע נטרלי מספיק כדי להתאים כמעט לכל בגד, חלוקת התאים בו מאד נוחה ובאופן כללי אני מרוצה ממנו מאד.


ובבפנוכו של התיק, מה יש אתם שואלים? ארנק, ארנקון צהרים (נכנס לכיס ואותו אני לוקחת לארוחת צהרים בעבודה) מהוה שקיבלתי במתנה מהדודה לפני כמה שנים והגיע הזמן להחליף, תיק כלי איפור, תיק שקוף שהגיע עם קרם של קליניק ובו אוזנית הבלוטות' שלי ומטען, סמסונג Note 1 המשמש גם כמחברת ומחזיק מפתחות מתפרק של קייט ספייד.


את הארנק של טד בייקר ראיתי לראשונה באסוס לפני הרבה זמן וחשקתי בו מיד, אבל בזמן שחיכיתי שמחירו ירד, אחרים פחות סבלנים ממני חיסלו את המלאי ולי היה עצוב בלב. אבל העצבות נמשכה זמן קצר בלבד, כי לפני שנתיים מצאתי אותו בחנות של טד בייקר בקובנט גארדן ומאז אנחנו לא נפרדים. הוא אדום, חלוקת התאים שלו מעולה ויש לו סוגר בדמות שני בוקסרים. מה עוד אפשר לרצות?


בתאים הקטנים מתחפרים להם מסרק תלתלים, תחליב מרגיע לעקיצות של קמדיס (שאני בודקת בימים אלה ולכן לא יכולה לומר עדין מה דעתי עליו), דיסקונקי, כרטיסי ביקור, סיכה שזקנה כמעט כמוני ושקית בד מתקפלת לקניות מלונדון.


את תיק האיפור קיבלתי לפני מאה שנים, פלוס מינוס, בחנות של רונן חן ומאז הוא משמש אותי כתיק איפור תיקי. בתוכו יש פלסטרים צבעוניים שקיבלתי מאוכמי, מברשת קבוקי של Gosh שעלתה פאונד והיא ממש מצוינת, סומק אורגזם של נארס, שפריץ בלוגריות של קודאלי, ליפסטיק סנטריפוקסיה של Lime Crime, החוט הדנטלי הקטן בעולם, פצירה קטנה, מיני מסקרה They're Real של בנפיט, מיני קרם הגנה מהשמש של לייף (יש בטניס מכונה שיורקת כאלה תמורת 10 ש"ח) ושפריצומט של טרבלו עם מדמואזל שאנל או דה פרפיום.


פרט לכך, סביר שתמצאו בתיק גם טישו משומש (גרמניה אנוכי, כשאני לא מוצאת פח אני תוחבת את הזבל בתיק שלי) וחשבונות שצריך לשלם. לעומת זאת אין סיכוי שתמצאו אצלי מסטיקים, כי הם מזיקים לקיבה (שלי בכל מקרה). 

זהו. עכשיו שהעליתי רשומה אני יכולה להמשיך להתקדם עם התכנית ליום זה, הכוללת אמבטיה לגב הכואב שלי והכנת  יורה רותחת של מרק עוף וכנפי עטלפים. שתהיו בריאים ויאללה בי!


5 תגובות:

  1. אז בתור בת מזל שמחזיקה ברשותה את האורגזם של נארס - את חושבת שהוא שווה את מחירו? ובכלל - מה מותר הסומק הזה על היתר? (אני מפנטזת עליו כבר הרבה זמן, אבל ממש כואב לי להוציא את סכום הכסף הזה על סומק, ובתור בלוגרית-קוטלת אני סומכת על תשובתך האמינה)

    השבמחק
  2. שווה את מחירו.. אני מניחה שכן. הוא ורוד-אפרסקי עם ברק מוזהב נחמד. כרגע הוא הסומק שאני לוקחת איתי כי הוא מתאים לכל מצב ואפשר להתחיל בעדינות ולהוסיף שכבות לאפקט יותר דרמטי. הוא גם שורד היטב.

    אני מניחה שהוא מאד ידוע בגלל השיווק האגרסיבי שלו (השמות של סמקים של נארס נלקחו ממיטב ספריות הפורנו). אבל לבהירות כמוני, הוא ללא ספק קלאסי גם אם לא מי יודע מה טבעי.

    השבמחק
  3. כן, זה ברור. פרנסואה נארס מוכר בעזרת סקס, כאחרון ההומפייג'יסטים ב"וואלה". השאלה שלי היא אם אורגזם באמת מתעלה על סמקים אחרים מבחינת הפיגמנטיות שלו, כושר ההישרדות שלו על העור, וכמובן - המידה בה הוא מחמיא לעצמות הלחיים.

    השבמחק
  4. הוא מצוין אבל יש לי אחרים מצוינים באותה המידה, של מאק, דיור וסטילה. כרגע, האהובים עלי הם של סטילה ואני גם מחכה לעוד שלישיה שהזמנתי מאסוס.

    אם אין לך סומק קורלי-ורוד-אפרסקי עם ניצנוצאז׳ זהב עדין ואת רוצה אחד - אני ממליצה עליו. אם את חושבת לקנות רק בגלל ההייפ, אז תסתדרי בכיף בלי. אגב,זה עבר לתיק כי יש לי את זה במגירת האיפור בחודשים האחרונים
    http://sharonabaaron.blogspot.co.il/2012/12/blog-post_30.html

    השבמחק
  5. דווקא יש לי אחד של סטילה (ורוד, פיץ', נצנוצאז', זהוב, כל הג'אז הקיצי הזה) ולדעתי הוא קצת לא מורגש עליי, וגם מתפוגג בקלות.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים