יום שני, 30 באפריל 2012

אף פעם לא טועים, דברים צבעוניים

השבוע, עד כה, עומד בסימן דברים צבעוניים. 

ביום שישי נסעתי לירושלים לבקר את חברתי המהוללת ע. ראשית נסענו למוזיאון לקנות לי מזוזה. מאחר ולא הצלחתי להחליט בין שתים, ומאחר והיתה לי הנחה, ומאחר והבטיחו לי שאוכל להחליף אחת אם ארצה גם בעוד כמה חודשים, קניתי את שתי המזוזות ביניהן התלבטתי.

אחת מפוסלת ויפהפיה, השניה צבעונית ומשגעת

אחר כך נסענו לגן הוורדים. בזמן שאנחנו פטפטנו והתלהבנו מהפרחים, פינקי התרווח על הדשא.


אחר כך אכלנו באבו-גוש ואחר כך ראינו את הסרט האפי הטל צל ענק. לאלו שלא מכירים, מדובר בסרט משנת 1966 המספר את סיפורו של מיקי מרקוס, מתנדב אמריקאי שפיקד על כוחות הפריצה לירושלים ופילוס דרך בורמה. הסרט עמוס באי-דיוקים (שלא לומר, שטויות במיץ) היסטוריים (כמו החלטה היסטורית לאחד את ההגנה והפלמ"ח!) ומככבים בו (כדאי שתשבו) קירק דאגלס, ג'ון ווין, יול ברינר (בתפקיד אשר הפלמחניק) ופאקין פרנק סינטרה, בתפקיד חייו כמתנדב אמריקאי שנגמרו לו הפצצות להפיל על המצרים ולכן מפיל עליהם סיפולוקסים (כי זה עושה רעש נורא מפחיד כשזה נופל ממטוס) במקום. הסרט סיפק לנו שעתים ומשהו של צחוקים היסטריים, שהפכו לסערת שאגות מטורפת כשראינו את זה בויקיפדיה -

אוי הצלעות הצלעות.

ביום ראשון קפצתי בצהרים להשקה של לוריאל (אני אפרסם ביקורת על המוצרים שקיבלנו אחרי שאבדוק אותם במשך שבועיים) ושם צולמתי צילומים ושלחתי אסמסים ללובה.

אני לובשת - גופיה וחולצת עטלף מזארה (קולקציה חדשה, כפי שמעיד הנאון)
גי'נס מ-New Look
תיק ושרשרת של O-Shan מרזילי
נעלים של מליסה (עדין עם ריח תות, ירחם השם)

צילומים - ריי שגב ויח"צ.

כמו שרואים, צבעתי את השיער בעצמי בצבע אחיד (לוריאל אקסלנס 6.45) כי נמאס לי ממראה השיער המוזנח שלי בשבועות האחרונים. השיער חייב תספורת, אבל אני לא מסתפרת בגלל שאני מגדלת את הגלאחים שלי לאורך שבו אפשר יהיה לעשות איתם משהו מועיל. הצביעה שיפרה לי את מצב הרוח, ובעוד חפיפה או שתים, כשהשיער יתבהר עוד, אני אהיה ממש ממש מרוצה. ואחרי הכל, הכי טוב להיות מרוצה.

13 תגובות:

  1. איזה יופי של מזוזות, ממש ממש ממש מקסימות (אבל הפעם, באמת ואני אפילו אוסיף עוד "ממש"!!!)

    תתחדשי לך.

    השבמחק
  2. אבוי, המרגלת נתפסה על חם!
    את נראית חיננית כשאת מסמסת לי.

    השבמחק
  3. אז פגשת באייטם את כל פליטות הריאליטי?

    המזוזה הצבעונית מבין השתיים מגניבה (שיואו, בחיים לא חשבתי שיצא ממני משפט כזה), אבל את החולצות מזארה לא אהבתי. הן די סתמיות בעיניי ומזכירות לי דברים שאני לובשת לחדר כושר.

    השבמחק
  4. את יודעת, נדמה לי שזו אחת התלבושות שאני הכי אוהבת עלייך, מכל הצילומים בבלוג הזה לאורך השנים. הוורוד מקסים ומקפיץ, נגיעת הזהב מתוקה, הג'ינס מחמיא וחולצת העטלף סוגרת את הקומפוזיציה והופכת את כל המראה למעניין יותר. המראה גם מאד מחמיא לך, לדעתי, והשיער נראה מצויין.

    השבמחק
  5. מצחיקות אתן, עם ה"אחלה תלבושת" "וואי משעמם" שלכן :)

    אני יודעת אני יודעת, אני אמורה להתלבש לאירועים כמו פקצית עם חצאית פליסה ועקבים ולהתאפר עד מוות אבל אין לי סבלנות לדברים כאלה.. האירוע היה באמצע יום עבודה ולא היתה לי שום כוונה לעבוד ולהשלים שעות עם עקבים ואלוהים יודע מה עוד. אני אוהבת להתלבש פשוט 99% מהזמן ולהפתיע כשלא מצפים לזה.

    ואיה, אני לא שוכחת לך את הדיאלוג שניהלת איתי כשלבשתי את המכנסים הסופר-יקרים של קום איל פלוץ:

    איה - מה קרה למכנסים שלך?
    שרונה - הם אופנתיים
    איה - אה

    השבמחק
  6. את לא באמת חושבת שאני מתלהבת מהשקות, נכון? מבחינתי תלכי בפיג'מה (ועדיף שלא תדעי איך אני הלכתי לדברים המטופשים האלה לפני ארבע שנים, כשעוד הזמינו אותי).

    ובכלל - "אירוע" זו מילה של פרחות.

    השבמחק
  7. יש דברים יותר גרועים מ"אירוע", אבל ראש וראשון למילים שעושות לי צמרמורת הוא "פריט".

    ועוד דבר שמביא לי את הג'ננה, אם כבר מדברים - שימוש בדימוי "חנות ממתקים" לתיאור תכשיטים ואביזרי אופנה. אהההה!

    השבמחק
  8. נדמה לי שאת המזוזה הצבעונית מייצר בן הדודה שלי - אבנר אגיוף. לי יש כזו סגולה שקיבלתי ממנו, לפני מספר שנים.
    הוא עושה דברים יפהפיים עם צבעוניות מקסימה.

    גם אני אוהבת את המראה הג'ינסי שלך, במיוחד את הורוד שמדבר בקול רם. מתחברת פחות לצבעי הפסטל והצהוב של העונה הזאת.

    הטל צל ענק - סרט ענק !

    השבמחק
  9. נראה לי שזה באמת הוא, למרות שהמזוזה מגיעה ללא פרטים (וחבל). תודה!

    השבמחק
  10. נראה לי שזה באמת הוא, למרות שהמזוזה מגיעה ללא פרטים (וחבל). תודה!

    השבמחק
  11. עשית לי עכשיו את החודש עם פרנק סינטרה והסיפולוקס, שיהיה לך ברור. תודה לך על זה!

    השבמחק
  12. אני עדיין מנגבת את דמעות הצחוק למראה פרנק סינטרה והסיפולוקסים.
    צריך לראות את הסרט הזה שוב ושוב ושובבבב

    אני מאד אוהבת את התלבושת שלך. צבעונית, קז'ואלית כיאה לאמצע היום ומחמיאה.

    את עניין המזוזות כבר דיסקסנו -
    האדומה - יפהפיה ומאד הטעם שלי ואותה הייתי בוחרת לעצמי, ויש מצב שכשיהיה לי בית משלי בעזרת הקאש, אכן אעשה זאת (ואקנה את המזוזות הצבעוניות הקטנות בקופסה השחורה לשאר הבית).
    הצבעונית פשוט זועקת "כאן גרה שרונה ראובני".

    ומה שכחת לספר? שראינו את אינגריד ברגמן בכבודה ובעצמה ;-)

    היה לי מאד כייף איתך יקירתי ♥

    ע.

    השבמחק
  13. ואי ואי גם לי יש שער מוזנח. אבל זה רק בגלל שהספר ה.. ששרף לי אותו. ועכשיו אני לא נוגעת והוא בתהליך גדילה. יאאלה, כמה זה קשה לעבור משער מדהים ומעוצב לשער שנראה יבש ומוזנח (בכי בכי) אבל אני לא פראירית והחלטתי לחכות עד שהוא יגדל ולא לגעת בו בכלל.(קשה אבל חכם) שום מוצר חוץ משמפו רגיל לא נוגע בו (רוב הזמן) צריך לתת לשער לנוח ולגדול לטבעי.ואז נחזור לשער כמו שצריך להיות...אבל יש עוד קצת זמן ..:(

    הבצע של השער שלך מאוד יפה :) אהבתי

    בלוגי: הבלוג של הספרנית :
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים