יום שבת, 7 באפריל 2012

אביב הגיע פסח בא

שמחה רבה שמחה רבה, השבוע באו כל מיני דברים נחמדים לפסח!

ספרים לחג מאמזון - מילון למונחי אופנה, כמה ספרי תרגול בודהיסטים מאת טיך נהאט האן ולילה טוב אייפד.


קיבלתי מתנה מאוחרת ליומולדת מחברי באנגליה, אליזבת השניה סולרית שמנפנפת בידה להמונים. היא תראה נפלא על אדן החלון בדירה שלי.


קניתי לעצמי איפור מפנק במיוחד לחג. לעזאזל עם הסרטונים של ליסה אלדרידג', מאז גיליתי אותה הייתי בקריז לאיזה דיור אביבי, אז קפצתי לקניון רמת אביב, שם יש את הסופר-פארם הכי טוב, ועברתי על כל דוכני האיפור היוקרתיים ולא מצאתי מה שרציתי, עד שהגעתי לדוכן של גארלן. בעבר השתמשתי בסומק שלהם, שהיה בז'-ורדרד מושלם, אבל מאז הפסיקו לייצר אותו לפני שנתים נטשתי אותם לאנחות. כשראיתי את פלטות הצלליות שלהם לאביב כמעט התעלפתי, ואחרי שעשו לי איפור נסיון עם הפלטה הזאת מיהרתי לרכוש אותה, וגם התאפרתי איתה לליל הסדר.


קיבלתי כמה מתנות ודוגמיות, ביניהן סט המייקאפ והקונסילר הקטנים בעולם עם ספוגית שבא לחבק (היא גדולה מעט יותר מסנטימטר).


לליל הסדר גרבתי את הגרביונים המקסימים שקיבלתי במתנה מגאלה רחמילביץ', שמייבאת לסטודיו שלה גם גרביונים במידות גדולות, יחד עם שמלונת פרחונית שקניתי בדורותי פרקינס בשנה שעברה ונעלים מפריימרק.


המכירה שלי, אגב, הלכה מצוין. כמה פריטים שלא נמכרו ייתרמו והמוצלחים שבהם עודכנו בדף המכירות שלי. למי שלא הצליח להגיע, שווה לבדוק.

ולסיום, מתנה לחג לקוראיי -  לילה טוב אייפד!

2 תגובות:

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים