יום שני, 5 בספטמבר 2011

הגרלונדון

כשהייתי קטנה (וגם לא כל כך קטנה) ואבא שלי היה נוסע לחו"ל הייתי מצפה תמיד לטקס פתיחת המזוודות שיערך עם שובו. הוא היה חוזר, תמיד עם ריח נפלא של אפטרשייב חדש, ופורק לאיטו את המזוודות מול עייני המשתאות ומגיש לי, אחת אחרי השניה, את המתנות שהביא לי (והוא היה קונה מתנות נפלאות, אבא שלי).

מאחר ואני אוהבת אתכם, קוראים יקרים, לא יכולתי לנסוע לחגוג בלעדיכם סתם כך. חשבתי וחשבתי מה אעשה על מנת לפנק אתכם, והחלטתי לאסוף כמה דברים שקניתי או קיבלתי ואין לי בהם צורך (הדרך לבטן גדולה עוברת, מן הסתם, בעינים גדולות) ולהגריל אותה ביניכם, כך שקורא ממוזל אחד יוכל לקבל שלל נחמד במתנה. ומה בשלל, אתם שואלים? ובכן:
  • פלטת צלליות פסיכדלית של Beauty UK
  • כמה דוגמיות נחמדות (דרמלוג'יקה, שו אמורה)
  • פלטה של Scarlett & Crimson הכוללת ברונזר, highlighter, lowlighter ומברשת
  • איילינר ורוד של Sleek
  • אייליינר טוש שחור של רימל
  • מסקרה שחורה של רימל Extra Wow Lash
  • מתנה קטנה מ-H.Stern 
אם זאת לא אחלה הגרלה, אני לא יודעת מה כן. הזוכה יקבל טקס פתיחת המזוודות קטן משלו עם הפתעונת קומפלט. אז מה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה?
  1. ההגרלה תמשך מהיום, יום שני ה-5/9/11 ועד יום שישי ה-30/9/11 בערב.
  2. אם אתם לא עושים זאת כבר, יש לעקוב אחרי השבלוג (יש כפתור "עקוב" למעלה). 
  3. למשתמשי פייסבוק - יש לעשות לייק לדף שלי וגם לרשומה הזו.
  4. כדי להירשם להגרלה יש להגיב כאן למטה. התגובה חייבת לכלול תשובה לשאלה - היכן כדאי לשרונה לנפוש בפעם הבאה, ולמה?
  5. הפיצו את דבר ההגרלה לחבריכם, נשותיכם וטפיכם בכל האמצעים העומדים לרשותכם (בלוג, טוויטר, פייסבוק, אימייל, יונת דואר וכיתובי טחינה על קרקרים קטנים אותם תחלקו לחבריכם). אם אתם רוצים לשים כפתור של ההגרלה בבלוג או באתר שלכם, כתבו לי ואני אשלח לכם אותו.
  6. שימו לב לבלוג בסוף השבוע האחרון בספטמבר, כדי לדעת אם זכיתם. אם זכיתם, שלחו לי מייל עם פרטי המשלוח שלכם לכתובת raisinlike @ gmail.com (בלי רווחים).
זהו, בהצלחה!

אם אתם תוהים למה פיצי לא בתמונה הפעם, ובכן, ארזו אותה. אבל היא תחזור בזמן להודעה על הזוכה!

41 תגובות:

  1. משום מה בלוגר מחק לי את התגובה אז אגיב מחדש-

    ראשית, תודה. הגרלה נחמדה :]
    שנית, אני כרגע בטירוף ארה"ב ולכן החלטתי שניו יורק זה ה-מקום לנפוש בו. כמובן ש*אני* לא יכולה לקבל ויזה בשלב זה [poor me], אבל אם יש לך את האפשרות - רוצי!!!!!!! כלכך הרבה אופציות לשופינג.. חלום!

    השבמחק
  2. מילאתי אחר כל ההוראות :)
    בפעם הבאה עליך לנפוש בתל אביב, מכמה סיבות:
    1. הסיבה הפטריוטית-לחזק את התיירות בארץ.
    2. לראות את תל אביב באור אחר - גם כשגרים בת"א (ואני יודעת שאת לא) לא תמיד (או ליתר דיוק, כמעט אף פעם) אין לנו זמן לטייל בטיילת, להסתובב במדרחוב נחלת בנימין או סתם ללכת לים בלי לנקות אחרינו את החול :)
    3. להרגיש רחוקה - אומנם ת"א קרובה מספיק כדי שתוכלי להרגיש בבית אבל רחוקה מספיק בשביל שלא יציקו לך במשך כמה ימים בענייני עבודה וכו'.

    שושנה

    השבמחק
  3. האמת היא ברשומה הקודמת שלך שאמרת שאת יוצאת לחופש הייתי בטוחה שמדובר באיזה ריזורט טרופי מטורף. ולכן הנסיעה הבאה תהיה למקום כזה. משהו עם חול לבן ודק, מים נקיים וכחולים, המון קוקטיילים שמתחילים לזרום מהבוקר. פרגני לעצמך 5 בגדי-ים כדי שלא תצטרכי ללבוש בגד ים רטוב. חופשה שבה לובשים כל היום בגד ים או לבוש חווה, אוכלים פירות טרופיים ופירות ים, ישנים כאילו אין מחר ומקבלים עיסוי\טיפול\סקראב כל יום. אחרי שבוע של חידוש האפידרמיס אפשר לחזור דרך איזה קניון אאוטלט ענק בניו-ג'רסי. תאמיני לי... קונקשן קטן דרך ניוארק, נסיעה לאאוטלט, וקינוח בסיבוב בתפוח הגדול.
    שירה59

    השבמחק
  4. מייד ניגשת ללייקק (מילה רפטטיבית שכזו) ולהמליץ,
    אבל קודם כל- איזו חופשה מצויינת ואיזה שופינג משובח! עוררת את געגועי ללונדון (אם כי אני מעדיפה אותה חורפית ועם יותר קרדיגנים וצעיפים משהעין מסוגלת לקלוט :-)).

    ואם בהמלצות על חופשות עסקינן, חופשת שופינג מעולה, אוכל משובח, מז"א נפלא וסייט-סיינג מושלם זה מבחינתי בברצלונה, העיר האהובה עלי ללא כל ספק!

    בברכת חופשות נפלאות בכל חג ומועד (ואוגוסט הוא אחול שלוקי מועד)!
    חגית

    השבמחק
  5. בתאילנד. או בבצת. בתאילנד יש חופים יפיפיים, ובצת הוא לחלוטין (לחתולין!) החוף הכי יפה בארץ. ויש לך כבר בגדי ים וכישורי שחיה (ים זה לא בריכה, אני יודעת... ובכ"ז) ובטוח שכשרון לרביצה מתקדמת אפשר למצוא. עכשיו עכשיו, שלא נוראא חם ועוד לא קר. בחגים?..

    השבמחק
  6. היכן כדאי לשרונה לנפוש בפעם הבאה, ולמה?
    בפריז. ולמה את שואלת? מפני שפריז מדהימה, רומנטית, מזג אוויר נהדר והמון המון חנויות לעשות שופינג ולרכוש דברים אופנתיים ולא שיגרתיים. לאחר מסע השופיג ניתן לנוח באחד מבתי הקפה, ללגום קפה ולאכול קוראסון ולראות את העוברים והשבים. פריז ידועה באופנת עילית והנשים שם בהחלט יודעות להתלבש!!
    אז תהני....
    אחלה הגרלה. מקווה לזכות!

    השבמחק
  7. אחלה הגרלה, שרונה! כמובן שבא לי לזכות בכל הדברים המגניבים האלו.
    בפעם הבאה כדאי לך לנפוש בניו יורק כי זה מקום נהדר, מקום נהדר לקניות ומקום נהדר לקניות במידות גדולות (אני חושבת שמידות גדולות זה סטנדרטי כמעט בכל חנות).

    השבמחק
  8. ראשית, מקווה שאת נהנית בחופשה...
    שנית, הגרלה מעולה. מקווה לזכות
    ושלישית, אני אמליץ לך על המקום שאני רוצה להגיע אליו (אבל זה לא יקרה בקרוב) ניו זילנד.
    אנשים נפלאים, נופים מדהימים, ואופציה לברוח לעונה אחרת ממה שיש פה.

    השבמחק
  9. אוי שכחתי להציע לך נופש אחר - אם את נוסעת לפורטוגל, אני באה!

    השבמחק
  10. בגלל התמונות היפות שלך בבריכה אני אני חושבת שאת צריכה לנסוע לתאילנד. וליתר דיוק לקופיפי. החופים הכי לבנים שראיתי, מלונות על החוף במחירים נוחים. לא צריך לקום, אפשר להישאר על החוף כל היום עד הערב. יש גם אוכל טעים (מסושי ועד איטלקי וגם ישראלי..) וכמובן, גם קניות (המשכתי ללבוש שנים אחרי את מה שקניתי שם). את יודעת מה? עזבי, נראה לי שאני נוסעת!

    השבמחק
  11. כמובן שאת צריכה לנסוע שוב ללונדון, כדי להביא לנו המלצות ומתנות.....
    אבל אם בא לך לגוון אז גם פריז בסדר....

    השבמחק
  12. הגרלה מוי שווה!
    אני מאוד רוצה להגיד לך לנפוש באיזה איים קסומים בסגנון הבהאמס, אבל איכשהו, נופש בלי קניות לא נשמע לי מעניין, אז הייתי משלבת את ארה"ב (מעדיפה לא את החוף המזרחי, כי הוא יקר בהרבה) בשביל החווייה והקניות המעולות שיש שם ומשם לקחת טיסה או קרוז לבהאמס. הקרוזים האלה לא ממש יקרים והם אלוהיים ברמות. או זה, או קרוז לאנטרטיקה. תודי שזה מקורי! (אגב, חברה הייתה בקרוז לאנטרטיקה וחזרה עם חוויות מדהימות!).

    השבמחק
  13. וואו, בהתחלה חשבתי שאת עושה כמה הגרלות, לא קלטתי שכל זה הולך לזוכה מאושר אחד

    בכל מקרה, יש לי יותר מדי המלצות לטיול..!

    אבל במקום ללכת על הבנאלי - איטליה, ברצלונה ושאר ערים אירופאיות מקסימות, אני הולכת על.... מונגוליה!

    הייתי שם לפני שנה ואני חושבת שדי כל הזמן הייתי בפה פעור...
    את הדרך לשם ברכבת הטרנס סיבירית תיארו כבר באינספור ספרים וסיפורים, אני רק אגיד שזו חתיכת חוויה לנסוע 36 שעות ברכבת הזו, כשהנוף מתחלף לו ופתאום את רואה גמל דו דבשתי מציץ לו ממדבר גובי.
    את מגיעה לעיר הבירה, אולאן בטאר, והניגודים צועקים מכל עבר: מצד אחד, עיר אפורה, די מכוערת, מאוד סובייטית, עם אחוזי פשיעה גבוהים; מצד שני, שפע מערבי, דמוקרטיה שפועלת כמו שצריך ואוכל טוב וזול.
    כשאת יוצאת מהעיר, נדפק לך המח. אין דרך אחרת לתאר את זה. מרחבים על גבי מרחבים על גבי מרחבים של כלום ושום דבר - אבל בקטע טוב. המון שמיים, המון ירוק, המון בע"ח חופשיים ואנשים מאוד נחמדים. ללא ספק, השקיעה שראיתי שם היא אחת השקיעות היפות בעולם.
    אם את ישנה בגר (האוהל המקומי) את גם חווה קצת מחייה של מתנדבת בקיבוץ עם חליבת בוקר ושאר עבודות האדמה והמשק.
    מבחינה קולינרית, אגב, אין הרבה מגוון אבל יש דברים טעימים (כיסוני כבש מאודים/מטוגנים טריים), כמו גם דברים שמתחילים למצות את עצמם (מרק כבש בוקר, צהריים וערב) וגם דברים מפתיעים, כמו אוכל רוסי לחלוטין שהזכיר לי את האוכל של סבתא שלי.

    בקיצור, זה טיול שאי אפשר לשכוח - מגיעים לעולם אחר ולא בהכרח רוצים לחזור.

    אה ואני עוקבת אחרייך וכל זה :)

    השבמחק
  14. אחרי שמילאתי אחרי ההוראות...
    :)
    לדעתי המקום לנפוש בו זה ארגנטינה כי סטייק טעים!!! והכי כדאי בקיץ כי אז גם כל השווקי רחובות פתוחים ותמיד אפשר למצוא שם משהו...

    השבמחק
  15. וואו, הכל כזה שווה! אייליינר ורוד? מאוד גלאם מצדך. ברור שבא לי אחד כזה :P
    איפה לנפוש? תכל'ס החלום שלי הוא חוג הקוטב הצפוני. נורבגיה ושות' - לראות כמה מומינים ועל הדרך גם את אורות הצפון (אבל חכי עם זה לקיץ. בינתיים סעי לברצלונה, יש הופעה של הצ'ילי פפרס עוד חודש)

    השבמחק
  16. איזו חמודה! :)
    כדאי לנפוש בכפר דרוזי!
    ומדוע?
    נכנסים לעולם אחר, מסורת שונה ומיוחדת...
    והאוכל מממממממממממממ.... :P
    (וגם לא יקר)
    בהצלחה!

    השבמחק
  17. נופש אמיתי???
    זה רק אם את החלטת שאת בMOOD של חופש ומאפשרת לעצמך שחרור אמיתי ומחשבתי..מהרגע הזה הוא יכול להתקיים בכל מקום,כולל כמובן בבית..
    אבל,אם את חייבת שינוי אוויר ואווירה כדי להגדיר לעצמך חופשה - רומא,רומא ורומא!!!
    בלי כלום..רק ללכת ברחובות ולספוג את הכל - עבר,הווה ולא מתחייבת על עתיד - שילוב של אורבניות עמוסה עם אופנה,אוכל,תרבות,היסטוריה,ואנשים שלא לוקחים את עצמם יותר מידי ברצינות כמו הצרפתים והאנגלים..ולא לצאת מרומא - לא מאמצים של תאומי נסיעות וזוועות שכאלו שהורסות כל חופשה טובה..

    השבמחק
  18. בוזמן מנטנה רק חנונים יבינו

    השבמחק
  19. מה מיוחד בבוזמן, פרט לזה שהיא עיר הולדתו של גרי קופר?

    השבמחק
  20. מה זה "עקבו אחריי"..לא מצליחה להכנס..יש לזה משמעות??

    השבמחק
  21. את תמיד יכולה לבוא לבקר אותי בקליפורניה! נאפה בגלל השקט והיין, סן פרנסיסקו בשביל החוויה העירונית והקניות, יוסמיטי בשביל הטבע, ומשם בטיסה לווגאס, לשבת מול הבריכה, לעשות שופינג, לדפוק הופעה בקזינו וליהנות מהחיים :)

    יהיה ממש נחמד להגיע לישראל ושתחכה לי חבילה משרונה ליום ההולדת... בדיוק כמו בשנה שעברה! :)

    מזמן אצלך בפייסבוק פייג', ומאחלת לך המון מחשבות מהנות על חופשה! :)

    xo

    השבמחק
  22. שרונה יקרה,
    הגרלה מקסימה.
    איפה לנפוש?
    אם אני הייתי מקבלת כרטיס חופשי לכל יעד אקזוטי כזה או אחר או שלא לאן הייתי נוסעת (אני עובדת בהיי טק וחרשתי הרבה את הגלובוס).
    ההתלבטות שלי הייתה בין ג'מייאקה (מקום קסום, וכן גם לשם נסעתי מהעבודה), אבל אני חושבת שבסופו של דבר סקנדינביה הייתה לוקחת, בעיקר נורווגיה ופינלנד. שקט, קריר, מופלא, מסודר, כולם יודעים אנגלית, ערוכים לתיירות, נופים מדהימים. בקיצור, אני הייתי נוסעת לשם..
    ואם מדובר על מקום בו לא הייתי, אזי הייתי נוסעת כמובן לאלסקה!
    ואם מדובר בנופש מאוד דל תקציב, אז יקירתי, את מוזמנת אלי. עברתי דירה לא מזמן, עם הבעל, הבנות והחתולים, אבל יש לי קומה למעלה, שקטה, מופרדת, נוף מעולה ושירותים ומקלחת צמודים.
    את מוזמנת.

    השבמחק
  23. ממליצה לך בחום לנפוש בטורונטו, קנדה. שילוב של אווירה אירופאית ואמריקאית גם יחד. חנויות בגדים ממש שוות והכי כיף לטפס על ה -CN tower, מדהים!!
    סיגל

    השבמחק
  24. כדי להרשם להגרלה, כאמור, חייבים לעקוב אחרי הבלוג באמצעות לחיצה על כפתור "עקוב אחריי" למעלה.

    כדי לעקוב אחרי הבלוג חייבים חשבון בגוגל או באחד מהכלים האחרים שהוא מונה בלחיצה.

    השבמחק
  25. יופי של הגרלה, במיוחד למישהי כמוני שחזרה מקנדה עם שלל מספורה, אבל לא קנתה כל מה שרצתה.

    איפה שרונה צריכה לנפוש בפעם הבאה ? התשובה האוטומאטית שלי היא תמיד... לונדון. כי אין מקום אחר, אין אחר (את מתבקשת לשיר תוך כדי קריאת התגובה).

    אבל... היות שבאופנה וקוסמטיקה עסקינן, אז ברצלונה. עיר שיש בה נעליים מכאן ועד הודעה חדשה, יש בה c&a עם מחלקת מידות גדולות טובה וחביבה, יש בה Le Corte Inglese עם מחלקת מידות גדולות ענקית (אם גם מעט קלאסית מדי לטעמי, נכון ל- 2006) ויש בה עוד ועוד.

    בקנדה יש המון אאוטלטים ולא צריך ויזה, אבל אני מודה שהאופנה שם לא משהו וחוץ מזה, היא רחוקה מדי.

    השבמחק
  26. הי שרונה,
    מקווה שהטיול אושש אותך מספיק בשביל להתמודד עם המעבר. אני ממליצה לך לנסוע לברצלונה. הטיסה לא ארוכה מדי, השפה לא זרה מדי ואפשר להסתדר אבל עדיין זרה ואפשר פשוט לא להקשיב (מאוד מעייף להקשיב לאנשים כל הזמן, גם אם שלא בידיעתם או שלא בכוונה). האוכל שם סבבה, יש שם אווירה נהדרת, ואני רוצה לשמוע המלצות לקניות כי נורא בא לי לנסוע לשם שוב. אני חושבת שזה אידיאלי לנופש.
    סופשבוע טוב ובהצלחה לי! צאלה

    השבמחק
  27. היי שרונה,
    אני כמובן מדברת מתורך רחשי ליבי, אבל אם יש לך שבועיים פנויים ומעלה- אני ממליצה לחיות על חוף ים בתולי.
    לא ממש משנה איפה, רק שהחוף יהיה מדהים- תאילנד, קאריביים, פיליפינים.
    רק אחרי חודש על הים למדתי להינות מהגוף שלי ב100%, להסתובב עם בגד ים בשיא הביטחון, ולהבין שלאף אחד לא אכפת. עד היום זה מלווה אותי ואני הולכת לים גם בארץ יותר מאי פעם.
    חוץ מזה להיות כל היום מול הים עם רחש הגלים האינסופי מכניס אותך לרגיעה ממש מדיטטיבית, ומנקה את הראש כמו שאף מקום הומה עם שופינג והמון אנשים לא יצליח לעשות.

    אני מאחלת לשתינו חופשה כזאת מדהימה, וכמה שיותר בקרוב.

    עדי.

    השבמחק
  28. אני אומרת- נופש משולב. מצד אחד כמה ימים על החוף, רגוע ושקט. מצד שני- קצת אורבניות- אתרים ורחובות יפים, שופינג ובתי קפה.
    בקיצור- ברצלונה+קוסטה ברווה!

    השבמחק
  29. אוי לונדון... כולי קנאה, ללא ספק ברשימת היעדים שלי לחופשות עתידיות.
    ההמלצה שלי היא רומא- עיר יפה, אנשים חמים, אחלה קניות ובתור בובנאית אני חושבת שמופעי הרחוב שיש כמעט בכל כיכר מרכזית יקסמו לך מאוד ראיתי שם דברים מקסימים!
    ובכללי ההמלצה שלי לחופש אמיתי היא שלא תמיד חייבים תוכנית לפעמים גם פשוט להסתובב ולהרשות לעצמך גם ללכת לאיבוד זה הכי כיף... עשיתי את זה באיטליה ובארגנטינה והיה תענוג...

    השבמחק
  30. אם את במילא על מזוודות ומוציאה כסף על מלון (ובתקווה שאת מרגישה טוב יותר) אני מציעה למצוא טיסה של הרגע האחרון לברלין ולצאת לחופשה כבר עכשיו! לעולם לא מוקדם מדי לצאת לחופשה שוב :-)
    העיר מעניינת, מגניבה, כייפית וגם לא יקרה. יש המממון חנויות עם בגדים ותכשיטים מהממים ומיוחדים ואפשר לבלות ימים רק בשיטוטים ביניהן בשכונות כמו mitte, קרויצברג ופרנצלאואר ברג, שלא להזכיר את כל המסעדות, בתי הקפה, הפאבים, הגלריות ואירועי התרבות הבלתי פוסקים.
    אפילו שוטטות ברחובות ובהייה בגרפיטי ובמה האנשים לובשים יכולה בכיף למלא כמה ימים.
    טיפ תיירותי - יש כרטיס מוזיאונים שתקף לשלושה ימים וטוב ליותר מ-70 מוזיאונים, כבר אחרי שניים (נגיד אחד המוזיאונים באי המוזיאונים והמוזיאון היהודי) מחזירים את העלות שלו ואפשר אפילו להתייחס אליו ככרטיס לשירותים ציבוריים במגוון מוקדי עניין...
    אני מאוד ממליצה על הפרגמון שיש בתוכו עיר בבלית עתיקה שהועברה לגרמניה כמעט בשלמותה ועל ההמבוגר בנהוף (אמנות מודרנית.
    בכל מקרה, תודה על ההזדמנות לזכות ובתקווה שתסעי לעוד המון מקומות מעניינים עם אחלה שופינג!

    השבמחק
  31. איפה כדאי לשרונה לנפוש?
    בתאילנד, כי רק שם נופשים באמת, ובזול.

    השבמחק
  32. הי שרונה, עשיתי הכל. מזמינה אותך להרשם לבלוג שלי off-na.blogspot.comוגם אשמח לפרסם את ההגרלה שלך.
    ולעניין הנופש: פראג היפהפיה. הייתי לפני שנתיים בהופעה של מדונה, בקרוב אהיה שוב בהופעה של ג'ורג' מייקל. עיר מסקרנת, יפה, קלאסית כמובן, והרבה קניות זולות-יש שם קניון ענק בשם פלדיום ובו כל הרשתות: C&A, H&M, M&S, Promod, Topshop וכו' וכו'. פראג טרם הצטרפה לאיחוד האירופי ולכן המטבע הוא קרונות צ'כיים ולא האירו היקר.. האוכל אחלה וגם האווירה.
    אז תבלי!

    השבמחק
  33. לויקק, לונקק, פורסם ונרשם.
    איפה על שרונה לנפוש להבא?
    בלונדון כמובן.
    משלוש סיבות, האמת:
    1) כי כמו שאמרה וואליס סימפסון מיודעתנו זצוק"ל you can never be too rich too thin or have too many clothes
    2) כי אם גרטאן ושות זה כל מה שיצא לך לאכול בלונדון- הרשי לי להכיר לך את לונדון של האוכל
    3) שבעצם מתקשר ל2- אוכל לעשות לך סיור מקומי בכל המקומות שגם לונדונופילית מושבעת כמוך עדיין לא מכירה!

    השבמחק
  34. יוון, או אם את במצב רוח הרפתקני יותר, אלבניה.

    השבמחק
  35. היי שרונה..בגלל שאת חובבת קניות ממליצה לך לבקר במינכן. גם הטיסות יותר זולות מאשר ללונדון. את ממש ממש תמצאי את עצמך שם.
    יש שם H&M מלא סניפים, יש את הכלבויים המדהימים גלובוס וקארשטדט.
    יש את ULA PUPKEN, רשת למידות נדיבות.
    יש מלא נעליים, המון קוסמטיקה וחנויות אביזרים בגרושים.
    בכלבויים הגולים שציינתי יש קומות של אאוטלטים שאת ממש תשתגעי עליהם, במחירים של עד 10 יורו תכשיטים ותיקים מהממים ואביזרים וגם בגדים.
    גם אוכל טעים והרבה מה לראות מבחינה תרבותית יש בעיר.
    הכי טוב תתאכסני במלון anna שזה ממש ממש כמעט בתוך החנויות

    השבמחק
  36. נרשמת נרשמת :-)

    לייקקתי לייקקתי.

    אני חושבת שהנופש הבא צריך להיות במקום אקזוטי. חוף מקסים בהוואי, הרבה קוקטיילים שמוגשים בתוך אגוז קוקוס או אננס טרי, חוף, ים ושמש גם.
    נופש שכולו רגיעה ומנוחה (כי ביננו, נופש בלונדון הוא הכל חוץ ממנוחה. יש יותר מדיי שופינג לעשות ואני בטוחה שכיתת את רגלייך לא מעט).
    אז זהו - מנוחה אמיתית.

    שיהיה המשך שבוע טוב ומתוק!

    השבמחק
  37. היי שרונה,
    אני קוראת חדשה דנדשה שלך ונהנית מכל רגע! אבל מודה שרק היום עשיתי "עקוב"...
    מכיוון שהעלו פה כבר כל נקודה (כמעט) על המפה כהצעה לחופשה הבאה שלך - אני מציעה לך לנפוש בבקעת הירדן. כן, כן, פה בארץ, ואפילו לא כל כך רחוק כמו שזה נשמע (קו רוחב ת"א - מזרחה עד הירדן). עכשיו כבר לא חם כל כך שם, ויש שם המון פינות חמד ואנשים מקסימים. כל אחד שתפגשי יראה לך מיד כמה קסום בבקעה. מודה שאני משוחדת (גדלתי שם)אבל מותר, נכון?
    שתהיה שנה נפלאה!

    השבמחק
  38. אני ממליצה לך לנפוש בכל מקום שבו תוכלי להסתובב הרבה עם בגדי הים היפים שלך. כל חוף ים / אוקיאנוס יתאים. אולי חוץ מחוף הים של תל אביב שבו יש הרבה יותר מדי ארסים ומדוזות. אבל נניח... קפריסין. כרתים. תאילנד. איי שקרכלשהו. הממ...

    עדי

    השבמחק
  39. ראשית, שנה טובה וחג שמח.
    מאחלת לך שהשנה החדשה תביא עימה רק דברים טובים ושמחים.
    מאחר וקראתי שאת עוברת תקופה עמוסה וקשה, ממליצה לך על חופשת פינוק בתאילנד...המון מאס'גים, פירות טריים, טיולים, מלונות מפנקים וחופש חופש חופש....וכמובן שופינג (למרות שלשמנמנות כמונו אין שם יותר מידי).

    תודה על ההגרלה המגניבה, בהצלחה לכולן.

    השבמחק
  40. ויאטנם!

    זה כמו תאילנד רק זול יותר, עם אוכל אירופאי פה ושם בשביל לגוון, והרבה יותר נעים מקורי וכיף.

    השבמחק
  41. אני גם מצביעה לטובה ניו יורק. הסיבות כמובן ברורת...
    אני רוצה לנצל אותך ליעוץ סטיילינג בתמורה לסשן צילומים עם נד... פלוס יש לנו מזרון מתנפח די נוח וחוץ ממקום לישון ניו יורק לא עד כדי כך יקרה...

    השבמחק