יום חמישי, 20 בינואר 2011

מקצה סטיילינג במתחם התחנה

אחת מחברותיי המוצלחות ביותר מתגוררת דרך קבע בארה"ב של אמריקה ומבקרת בארץ פעם או פעמיים בשנה. מנהג הוא לנו, זה שנים, לצאת למסע קניות בכל פעם שהיא מגיעה לביקור. זה תמיד מהנה לשתינו, כי היא מקבלת סטייליסטית שמכירה את טעמה וגיזרתה מחד ומציעה לה בגדים שלאו דוקא היתה מעלה על דעתה לבחור מאידך, ואילו אני מקבלת דוגמנית שמחה שתמיד מוכנה למדוד את מה שאני מציעה לה, תמוה או מפחיד ככל שיראה בעיניה. אני מחליטה מה למדוד, היא מחליטה מה לקנות וכולם מרוצים.

מאחר והיא לא היתה בארץ תקופה ארוכה לקחתי אותה, לבקשתה, למתחם התחנה היפה והנחמד שם מרוכזים יחדיו כמה מהמעצבים המוצלחים הארץ. מפתיע אותי בכל פעם לגלות כמה חברותיי שגרות בגולה שמחות לקנות בגדים בישראל, בטענה שבארה"ב אין בגדים מגניבים כמו בארץ. זה משמח מאד, אני חייבת לציין, לדעת שאנחנו מעצמת אופנה צעירה ובועטת. האמת? יש לנו פה כמה מעצבים נפלאים ממש, בקטגורית ה-Ready to Wear.

ראשית נכנסנו לעלמה. לאכזבתי, לא היו שם בגדים במידות השפויות שלהן ציפיתי (לפני כמה שנים, כשעוד הייתי מידה 46 הייתי קונה שם הרבה). נראה לי שהם הקטינו את טווח המידות. בכל מקרה, חברתי מדדה כמה וכמה שמלות, חצאיות וחולצות. המטרה - להדגיש מותנים, להחמיא לחזה ולרכוש פריטים עם טוייסט. 

על הכניסה לחנות קלטתי את הנעלים האלה וכמעט התעלפתי מתשוקה. הן קיימות רק במידה 36 והן יחידות, כך שמגודלות רגליים כמוני לא יזכו לנעול אותן. הן עולות כ-850 ש"ח עכשיו, אחרי הנחה.


אני חשבתי שהמעיל הזה מושלם עליה (ובכלל) אבל לא שיכנעתי אותה להוציא עליו 1350 ש"ח אחרי הנחה. אם היה כזה במידה שלי, הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים. הוא מבית European Culture, במידה ומישהו רוצה להזמין לי אחד Custom Made במידה שלי ליומולדת (חודשיים זה מספיק זמן לייצר אחד, כמדומני).


לבסוף, היא קנתה את החולצה החמודה הזו עם תחרה וכיווצים בשרווול ב-190 ש"ח אחרי הנחה. בטמן מעולם לא נראה טוב יותר.

משם עברנו לחנות חדשה - Butterfly של המעצבת שירלי גרובר אותה לא הכרתי מקודם. החנות פשוט מקסימה, המחירים סבירים ביותר לבגדי מעצבים ויש עכשיו הנחות נאות. יש לה מגוון נהדר של שמלות בקווים קלאסיים שנוטים למוד. אהבתי מאד שמלה אפורה קלאסית עם הדפס טיפות צבע בורוד בוהק ואת האוברולים והמכנסונים המחוייטים שלה. יש שם גם תכשיטים יפים אך לצערי חסרו לנו שם שמלות בגזרת A שמחמיאה כל כך לחברתי. היא מדדה והתלבטה רבות בין שתי שמלות - האחת סקסית להפליא, קצרה ומבריקה בגזרת קולר מוצלבת והשניה ספורטיבית יותר וארוכה להפליא. המקסי זכתה.


היא דואגת שזו שמלה fancy מדי, אבל אני אומרת שממש לא. ראשית, זו שמלה מטריקו עבה. שנית, אם פותחים כמה מכפתורי הצווארון ולובשים אותה עם כפכפים, או מגפיים צבאיות מגושמות, או ג'קט ג'ינס או קרדיגן רך כזה או אחר היא נהיית יומיומית תוך שמירה על היחודיות שלה (מה גם שאני לא הייתי לובשת אותה לאירוע בכל מקרה). אלוהים, תראו כמה שהיא מחמיאה לה! פשוט מופלא. היא עלתה 375 ש"ח אחרי הנחה.

תחנה אחרונה לפני האוכל היתה כמובן רזילי. כבר היינו עייפות והרעב התחיל לתת אותותיו, אבל אנחנו לא נשברות בקלות. מצאנו שם אפודה של רוס אווטה הכה טרנדיות. יש לה צמה יפה בשכמות  וגזרה מדגישת מותניים שמחמיאה מאין כמותה לגזרתה של חברתי. בשלב הזה היא הדגישה שזו הרכישה האחרונה להיום, ואפילו הנחה של 30% לא שכנעה אותה לשנות את דעתה.


עשירות באפודה, שמלה וחולצה פסענו לאטנו לויקי כריסטינה שם סעדנו ליבנו במטעמים מלווים בקנקן סנגריה משובחת ולבנו היה כה טוב עלינו, שכמעט ולא הבחנו ברקדנית הפלמנקו היפה שהחלה לחולל לידינו. עם חברים טובים, מעצבים טובים ומאכלים טובים פשוט אי אפשר לטעות.

10 תגובות:

  1. נראה ונשמע כמו יום כייף פרודוקטיבי :-)
    יום אחד אני ואת נעשה כזה יום, כשארגיש יותר טוב ואם תרצי ותוכלי, ובמחירים שפויים (כלומר במכירות סופעונה ולא כאלה של 1000 ש"ח לפריט :-))

    מספיק לי כמה פריטי בסיס טובים כמו מכנס טוב, חולצת בסיס טובה ואולי אולי ז'קט.

    נצ'יקות לשתי הבנות האהובות שלי ואינשאללה שניפגש בשבוע הבא לטריו :-)

    ♥♥♥

    השבמחק
  2. אני רוצה שתהיי חברה שלי גם!
    איזה יופי של רכישות, אהבתי את השמלה מקסי בטירוף!!

    עין_פשוטה

    השבמחק
  3. תודה רבה, השמלה באמת נראית עליה נהדר!

    השבמחק
  4. השמלה מדהימה על החברה שלך. כל הכבוד לשתיכן. אני תמיד אומרת שהקניות הכי טובות הן פריטים שמסכימים עליהם שני אנשים עם טעם דומה.

    הנעליים הן נעלי בלרינה אמיתיות, נכון?
    אם את רוצה לקנות לי אותן מתנה, אני מידה 36 :)

    השבמחק
  5. לא מאיה, אלה נעלי סירה (קשיחות כרגיל) שנראות כמו נעלי אצבע. למות מהן!

    השבמחק
  6. המעיל באמת מושלם אבל יקר בטירוף, איזה מזל שאני לא בטווח המידות שיצריכו את ההתלבטות...
    וגם שמלת המקסי שוסית לגמרי, מה מצב המידות שם?

    השבמחק
  7. התכוונתי טעם שונה, לא דומה.

    השבמחק
  8. יההה....יש לי כאלו נעליים (:
    לא זוכרת איפה קניתי, אבל לא בארץ. הן ממש לא נוחות אגב. אבל מהממות! ויש לי אותן בלרינה סטייל 0 ורוד (:

    השבמחק
  9. כתוממי, המידות מוגבלות לשני הכיוונים (המוכרת מאז רזה ואמרה שבקושי יש שם בגדים שמתאימים לה). לצערי, לי אין מה לחפש שם.

    חן - יש לך את נעלי הבלרינה?!?!?!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים