יום שלישי, 11 בינואר 2011

הסניף הישראלי הראשון של דורותי פרקינס נפתח לקול צהלולים

בתחילת השבוע קיבלתי SMS מסתורי מקוראת נאמנה של השבלוג שתכונה בשם הקוד רחלי. אותה "רחלי" הודיעה לי שהיא נמצאת בקניון שרונים החדש בהוד השרון (כן, אותו מפגע מאד מאד כחול שזוהר לקילומטרים) ורואה שפתחו את החנות של דורותי פרקינס. שככה יהיה לי ישבן מרופד ישבנים! חשבתי לעצמי. אני חייבת לנסוע לשם מיד ולבדוק את המחירים וטווח המידות! הבינו, מיום ששמעתי שעומד להיפתח סניף מקומי של הרשת החביבה עליי מלונדון, אני מחפשת את היחצן איתו הם עובדים ולא מוצאת (כנראה שפשוט אין אחד, וחבל מאד שכך), לפיכך החלטתי לארגן לעצמי מסיבת השקה פרטית.

יומיים מאוחר יותר הזדנבתי למקום הפשע עוטה מעיל אפור, מגבעת ושפם מלאכותי וכולי ממוקדת במשימה - להיכנס עלומת שם לחנות, לבדוק מה קורה על המדפים ולהתאכזב קשות (כן אני יודעת, אני צינית ופסימית. אני צימית). אז זהו, שלא.

למי שלא מכיר - דורותי פרקינס היא האחות הגדולה במשפחת ארקדיה, הכוללת את טופ שופ, מיס סלפרידג', אוונס, ועוד רבים וטובים. הסגנון שלהם בוגר משל האחיות הצעירות ברשת, כלומר פחות טרנדי ויותר קלאסי. המחירים נוחים וטווח המידות נע בין האפס לעשרים אנגלי (48 ישראלי).

בסניף הזה, שהוא כאמור הראשון בארץ, שמחתי לגלות את טווח המידות השלם ומחירים יקרים מאלה הלונדוניים, אבל במידה סבירה - הפריט הכי יקר בחנות הוא שכמיית צמר שעולה 599 ש"ח, שמלות עולות 200 ש"ח ומעלה, ג'ינסים עולים 149 ש"ח ומעלה. יש מגוון גדול של נעלים ואביזרים (תיקים משגעים בפחות מ-300 ש"ח). התאורה בחנות גרועה למדי, בפרט באזור המדידה (שבו נמצא הראי היחיד, לעת עתה) כך שהתמונות שצילמתי גרועות במיוחד, אבל עדין מעבירות את המסר, חושבתני.
 
חולצה בהדפס ציפורים שמנמנות, סקיני ג'ינס ונעלי סירה שחורות

חולצת תחרה שחורה, ג'ינס בגזרת Boot Cut ונעלי סירה מנומרות עם פרחים

מגוון גופיות צבעוניות ב-50 ש"ח (יותר זול מטופשופ)

טוניקה פרחונית עם שרוולים מתרחבים

טוניקה חמה ונעימה עם סרטים בכתפיים

שמלה חמה ונעימה עם מותן מוגבהת וחגורה תואמת

שמלונת שאהבתי במיוחד בסגנון שנות ה-60

תיק גדול ומושלם למראה במחיר 280 ש"ח

שמלת קפלים ורדרדה עם רקמת חרוזים בקו האמפייר (יקרה יחסית, כ-450 ש"ח)
היא מזכירה לי את השמלה שקניתי לפני שנה ב-H&M למרות שההיא מחמיאה בהרבה

נעלי עקב אדומות, עוד שמלת מיני מתרחבת שרוולים בטורקיז ושחור וג'ינס Boot Cut

למקרה שאתם תוהים למה צילמתי את השמלות מעל ג'ינס - חורף עכשיו ושכחתי שאם אני רוצה להצטלם עם שמלה קצרה אני צריכה לגלח רגלים (שיעול שיעול). לא נורא.

לסיכום - מידות עד 48, מגוון נאה של בגדים קלאסיים ונוחים במחירים 29-599 ש"ח (זול ממשמין לי, טופשופ וזארה, ויש גם מבצעים), חברי מועדון ההנחות של טופשופ יקבלו גם פה 10% הנחה.

מדד השרונה -

לסיום, פינקתי את עצמי במניקור מהיר בדוכן I-Lak שעלה ארבעים ש"ח בלבד כולל ערכת מניקור קטנה לקחת הביתה. קיבלתי יחס של מלכה ואפילו פונקתי במדבקות ציפורניים מתנה. פחדתי שזה יצא פרחי, אבל כנראה שגם אם אלך עם כפכפי גומי ושמלת מיני מפוליאסטר עדין אראה כמו מגה-החננה שאני. וכך, מרוצה ומדושנת עונג נסעתי הביתה ומצאתי לראשונה זה ימים, כביסה יבשה מחכה. ותאמינו לי, אין עונג גדול יותר מפיג'מה נקיה וחמימה בסוף יום עבודה ארוך ומספק. בפרט, כשיש לך פרחונז' בציפורניים.

20 תגובות:

  1. הלו הלו!! הקוראת הנאמנה דורשת לינק לבלוג שלה בתמורה!!
    חבל שלא יצא לנו להיפגש בסוף. הבגדים נראים סוף. בתמונה הראשונה את נראית ממש מהמם עם הסקיני.
    :-)

    השבמחק
  2. השמלה השחורה פרחונית - מאממת!
    לי בטח יקח חצי שנה להגיע לשם... אבל בינכה אני עכשו ביאטת קניות חריפה אחרי שהשבוע ביזבזתי כסף כמו מים על בגדים!

    השבמחק
  3. הקוראים הנאמנים האלה, רק דרישות יש להם! רחלי, יש שם שמלה אחת, שהיא היחידה שמדדתי והיתה קטנה עליי שאת חייבת למדוד, היא תראה עליך נפלא! היא שחורה עם נקודות גדולות (ורדרדות וחומות, נדמה לי?) וחגורת בד. הלוואי שהיה אותה במידה 22.. אגב התמונה של יאיר עם בוקששתר לא עוזבת אותי מהבוקר. הוא כל כך כל כך מצחיק, הגמדון החמוד שלך.

    יהודית - את מתכוונת לטורקיזית או לורודה? האמת, שהטורקיזית משגעת (ויש עוד שילוב צבעים בחנות, לא זוכרת איזה).

    השבמחק
  4. ניפגש ותעשי לי סטיילינג? :-)
    (האמת היא שאני צריכה להיכנס לדיאטת קניות חריפה. ודיאטה באופן כללי).
    אהבתי גם את הטוניקה הסגולה. איך המחירים של האאוטפיט הראשון? ממש מוצא חן בעיניי (הג'ינס + החולצה הלבנה). יש להם שם גם נעליים?

    השבמחק
  5. אז רגע, מה בסוף קנית בחנות של דורותי פרקינס???
    קניון שרונים הזה עושה המון רעש סביבו, אני סקרנית לבקר בו.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  6. הכל נראה ממש טוב עלייך!
    חמסה חמסה.. אהבתי את השמלה הורדרדה.. ואת הטוניקה עם השוורלים המתרחבים.... מאוד!!

    עין_פשוטה

    השבמחק
  7. איזה פוסט! פעם הבאה קניון שרונים

    השבמחק
  8. הכל נראה כל כך טוב...
    חבל שיש להם סניף רק בקניון שלא נגיש לי..
    מחכה שהם יגיעו לתל אביב...
    (וביינתים חולמת בקשט על השמלה בסגנון שנות ה 60 שמדדת...)

    השבמחק
  9. רחלי - בשמחה (כשיתאים לך). הג'ינס 150 ש"ח והחולצה בסביבות המאתיים וקצת, נדמה לי.

    קניתי את השמלה החומה עם החגורה ואת הקורלית הקצרה וגופיה ב-30 ש"ח שאני לובשת עכשיו וטייץ תחרה שחור במבצע.

    :-)

    השבמחק
  10. היי,

    ממש אהבתי את הג'ינסים והטוניקות / שמלות.
    הבנתי שהגי'נסים עולים בערך 150.
    כמה עלתה השמלה החומה עם החגורה? והאם יש אותה בעוד צבעים?

    תודה!
    שובל.

    השבמחק
  11. הי שובל, ברוכה הבאה לשבלוג!

    הגי'נס הכהה הצמוד עולה 149 ש"ח, והשני 250 ש"ח ויש אותם עד מידה 48 (שאני לובשת בתמונה). יש גם הרבה מכנסים מחויטים וטייצים, ממש נחמד. אם יש לך כרטיס חבר של טופשופ תקבלי עוד 10% הנחה.

    השמלה עלתה בערך 300 ש"ח לפני ההנחה הנ"ל.

    השבמחק
  12. אה שכחתי - יש אותה גם בסגול ושחור והחגורה באה עם השמלה.

    יש גם שמלות ג'ינס יפות!

    השבמחק
  13. היי שרונה,

    תודה תודה : ) אני קוראת באופן קבוע.
    ממש ממש אהבתי את השמלה עם החגורה וכשאמרת שיש אותה בסגול בכלל עשית לי את היום!
    אבל אני לא יכולה להמשיך לבזבז כסף על בגדים... (בעיקר שיש לי בארון שמלות חדשות שעוד לא לבשתי!)
    מבחינת מידות, אני גם 48 והאמת שאנחנו די דומות במשקל ובגובה...
    חבל שלא קנית אותה בסגול והייתי משאילה ממך ; ) לצערי, חום על כל גווניו אני לא ממש סובלת... ראיתי גזרות ממש דומות לה בcasual plus במחירים מאד זולים, רק המשלוח מאד יקר...

    השבמחק
  14. נעלי העקב האדומות עושות לי קולות-סירוניות לבוא אליהן. אני מתקשה להתאפק.

    השבמחק
  15. בהחלט מסיבת השקה חנכת שם! אחד הפוסטים המושקעים שלך. אני כבר ראיתי את אחת השמלות בלייב והיא ממש יפה! תתחדשי.
    לדעתי החנות לא צריכה לשכור יחצנים כי יש להם אותך.. :)

    השבמחק
  16. יעל, יש להם הרבה נעלים נחמדות. העקבים, במקרה הזה, הרגו אותי - אבל אני רגילה לנעלים שטוחות.

    תמרניר - בהחלטוס!

    השבמחק
  17. תתחדשי!
    נחמד לשמוע שלאט לאט (לאט) השוק מרחיב אופקים וההיצע גדל. למרות שזה בצעדי תינוק, זאת רק ההתחלה.

    השבמחק
  18. שימלת התורכיז ממש מתאימה לך. ממש. צבע עז יפה עלייך.
    תתחדשי על השימלה האדומה

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים