יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

אני חוזרת מהמתים

בעודי מדפדפת עכשיו בתמונות מקום מנוחתה האחרונה של אמא שאחי שלח לי במייל ומתייפחת, החלטתי שנשבר לי ושהגיע הזמן לחוס על עצמי ולבלוג שטויות (או כמו שאחי קורא לזה לחפור, למרות שלמעשה מדובר בלהפסיק לחפור) וכך אעשה.

לפני כשבועיים, כשאמא עוד היתה בהוספיס, החליטו שתיים מחברותיי לעשות מעשה שיופיע מעתה והלאה כדוגמה נצחית לאימרה "הדרך לגהנום רצופה כוונות טובות" - הן שלחו את כל ערימת הכביסה שלי למכבסה. כך, באותו השבוע שאיבדתי את אמא איבדתי גם את כל החזיות שלי (קרסים התעקמו, ברזלים נשברו, ולבן הפך לחוז'), מירב התחתונים שלי (אלא אם כן אעלה 90 קילו) וכמה שמלות וחולצות (שנצבעו לחוז'). אני לא יכולה לבכות על זה, כי בחייאת שיש לי דברים חשובים יותר לבכות עליהם בימים אלה, אבל לא היתה לי ברירה היום אלא לצאת ולחפש חזיות.

נסעתי לפלא השמיני, המקום ההגיוני ביותר לקנות חזיות טובות, יפות ובזול, רק שלמרבה הזוועה לא היו לה חזיות במידה שלי. לפיכך, נאלצתי לקנות אחת במקום 4 ולהמשיך לחפש במקום אחר. נסעתי לקניון איילון כדי לאסוף סוף סוף את משקפי השמש החדשים שלי (איך שרדתי חודש בלי משקפי שמש, ועוד עם לבכות כל הזמן, רק אלוהים יודע) ונכנסתי לסניף ליה לונדון (לשעבר Women Only) המקומי, שם לשמחתי היה מבצע של 2+1. אני יודעת שמקובל למדוד ואז לרוץ לאינטרנט עם שם הדגם והמידה ולקנות ברבע מחיר, אבל לא היה לי את הלוקסוס הזה, כי אני הולכת עם חזיה קרועה שקטנה עליי בשתי מידות, כך שנאלצתי לקנות שתי חזיות במחיר המבעית של 650-500 ש"ח האחת, אבל לפחות קיבלתי אחת שעולה 500 ש"ח במתנה.

חוץ מזה מצאתי במשביר בגד ים נחמד של אוברזון ב-50% הנחה, כלומר 300 ש"ח. להפתעתי מצאתי שם גם אטריות ביצים רחבות רחבות כאלה, שאכלתי עם גבינה מלוחה כשחזרתי הביתה. לא יודעת למה הן היו שם, אבל זה טעים אז למה לא.


מן הסתם קניתי לא את הדגם הזה אלא את אחיו התאום הלא זהה, 
מכסה הטפחיים. הצילום של תמר קרוון, מפה

וחוץ מזה, פעם לפני שבועיים, כשעוד הייתי צעירה ותמימה נסעתי לקולאז' סייל ברחובות ומצאתי שם הרבה מציאות שוות (כלי בית יפים וחומרי יצירה) וגם את הבחורה היפהפיה הזו, שאם זכרוני אינו מטעני, קוראים לה עינת. מיד התאהבתי בשמלה שלה ולאחר שגיליתי שהיא מאסוס קניתי אחת לעצמי בסייל. מאחר ולא היה במידה שלי, קניתי מידה קטנה יותר ולכן סביר שעליי היא תראה כמו גופיה ולא כשמלה רפויה כמו עליה.


כמה חברות שלי אמרו שזו שמלה מחרידה, אבל הן טועות. היא חלק מקולקצייה מוגבלת של אואזיס עם המעצבת רוזלין קיפ ולדעתי היא מגניבונת וזהו. אני אראה לכם תמונה כשהיא תגיע, בהנחה שהיא לא תהיה קטנה מדי ואאלץ להחזיר אותה. ועכשיו - זהו.

18 תגובות:

  1. השמלה נהדרת, לו רק משמין-לי, היו מבינים במחאות היו טורחים לעצב אחת כזאת למיזם הכה חשוב שלהם.
    יבואו ימים טובים.

    השבמחק
  2. שרונה היקרה, (מי שולח חזיות למכבסה?!) אני שמחה לראות שאת נאלצת ללכת לקניות ולצאת מהבית קצת. תתחדשי על הרכישות החדשות ובקרוב גם על השמלה מאסוס. היא נראית מעניינת. חושבת עלייך וליבי איתך.

    השבמחק
  3. Good to see you back here! Hopefully a sign of good times ahead... Cool dress!
    (Sorry for the English - A temporary computer problem)

    השבמחק
  4. נילי, עייפתי מלצפות מהם למשהו הגיוני. עוד חודש הם עושים את פרזנטצית החורף שלהם, נראה מה הם בישלו הפעם.

    היתה שם ערימת כביסה בגובה שני מטר, הן הוציאו 9 שקים של כביסה למכבסה, כך שכל מה שנותר לי הוא להצדיע לחברות הכה טובות שלי וללקק את הפצעים. למקומות, הכון, לקק!

    השבמחק
  5. אין לי בעיה להתקשר לאנשי המכבסה ולגרום להם להחזיר לך פיצוי, או לפחות לנסות. נסיון העבר שלי הוכיח שזה לפעמים עובד, ובעיקר - אני ממש מצטערת שפרוייקט הכביסה התחרבש ככה. בכל מקרה, אם את רוצה - רק תגידי ואני מתקשרת להוציא עליהם את כל הנרווים שמגיעים להם, בתקווה שזה ימתיק קצת את גלולת החזיות ההרוסות. סליחה, מותק!

    השבמחק
  6. שרונה,
    חיבוק גדול, תתחדשי ובאמת זכית בחברות מקסימות, אני בטוחה שבצדק.
    רוני

    השבמחק
  7. מאילו אתרים ניתן להזמין חזיות?

    השבמחק
  8. איה, אם יש לך עצבים לזה אז בבקשה, אני אשמח. למרות שלדעתי לא יצא מזה כלום. הם הרסו את שמלת הטובל'ס החביבה עליי (700+ ש"ח) שלא לדבר על החזיות וכמה חולצות שעליי לזרוק עכשיו. תודה וסליחה.

    רוית, אני ממליצה לך לבדוק בפורום אופנה מלאה בנוגע לזה http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?ForumId=162>

    השבמחק
  9. אני מאוד שמחה לראות פוסט חדש ממך. תמיד כיף לקרוא. אני מקווה שאת לאט לאט אוספת את הכוחות.
    אגב, בחיים שלי לא שמעתי על מכבסה שעושה כזאת פשלה. פיכס.
    תתחדשי על כל השופינג ☺


    מיראל

    השבמחק
  10. אהא! השמלה שלי הגיעה היום בבוקר, ומדדתי אותה במשרד. אמנם היא צמודה בהרבה (מידה 14 ואני מידה 18-20) אבל היא חמודה להפליא כטוניקה ארוכה וצמודה. אני מאד מרוצה ממנה, וכך גם חברתי המחותנת.

    תמונות בקרוב :-)

    השבמחק
  11. צריך להתאוורר קצת, ולחפור זה גם בסדר. מה שעושה לך טוב ומעודד :)

    השמלה גורג'ס! לא הזמנתי מעולם מחו"ל והתנחמתי בכך שבחודש הבא אני עורקת לסן פרנסיסקו לשלוש שנים, אבל השמלה הזו שברה אותי.
    מקווה שאני אמצא את המקבילה ל46 ושתתאים לי! אה, ושתגיע לפני שאני עוזבת... :)


    שרית.

    השבמחק
  12. מהר, היא בסייל!

    http://www.asos.com/Oasis/Oasis-Prom-Dress-Trompe-Loeil-Print-Tunic/Prod/pgeproduct.aspx?iid=967076&SearchQuery=oasis&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Black

    השבמחק
  13. שרונה, את אישה חזקה. אני מעריצה אותך.

    השבמחק
  14. השמלה משגעת משגעת בעיני גם!!!!
    אני פחות אוהבת בגדים שחורים אבל יש בה שובבות מיוחדת =)
    כולי הבנה לגבי החזיות, בדיוק היום שבתי ממסע טרור בניסיון למצוא חזיית הנקה שלא תהפוך אותי לדודה פלוס, או לחילופין שלא תרגיש כמו אוהל צבאי
    פשוט מתסכל....

    השבמחק
  15. תודה עותי! אני מתה עליה, וגם אני שונאת בגדים שחורים, באופן כללי.

    השבמחק
  16. את יודעת אם ניתן להשיג אותה עדיין?
    לא מצאתי אותה באתר שלהם.
    יש לך המלצות אולי על דברים דומים מבחינת הקונספט? אהבתי מאוד את השימוש שעשית בה בתור גופיה...היא מתאימה לך יותר מאשר כשמלה על הבחורה שהכרת (:

    השבמחק
  17. יש פה http://www.asos.com/Oasis/Oasis-Prom-Dress-Trompe-Loeil-Print-Tunic/Prod/pgeproduct.aspx?iid=967076&SearchQuery=oasis&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Black

    :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים