יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

אני מזהה טרנד

אתמול חזרתי מההוספיס בוכיה ותשושה ונתקלתי במדרגות בסנטה קלאוס שחום שגרר תשעה שקים מלאים בכביסה המלוכלכת שצברנו בשנה האחרונה. "לאן אתה לוקח את הבגדים שלי?" שאלתי אותו והוא רק חייך. שתים מחברותיי חיכו בקצה המדרגות עם כוס מים וחיוך גדול. הן הפכו את הבית ממשהו שנראה כמו דירה בלונדון אחרי הבליץ למקום שאפשר לנשום בו, פינו הררי זבל מחדר העבודה שלי, הריצו שלושה מדיחי כלים והעבירו את כל הציוד הרפואי לפינה שבה לא יתריס בי כל הזמן, כפי שהיה עד עכשיו. אחרי שהלכו, הייתי מותשת, חולה להפליא, ורגועה במידה שאפשרה לי להתעורר הבוקר במוד עשייה, אחרי שאתמול חשבתי (כמו בכל ערב בחודשים האחרונים) שאני לא יכולה יותר.
החלטתי שלא אלך לשום מקום היום לפני שאשן כמה שעות אקסטרא למרות הטלפון שלא מפסיק לצלצל, והאף הסתום והגרון הכואב, ואכין לי סיר מלא קציצות שיחכה לי שאחזור. לא אכלתי אוכל בייתי יותר משבוע, וכולי משתוקקת למשהו שיתן לי תחושה של בית. יש לי חבילת אטריות שמנות כאלה, על גבול הבצקיות, וזכרתי לקנות שמיר. סיר ענק מלא קציצות ואטריות שמנות, זה מה שאני רוצה עכשיו.

במסגרת נסיונותיי לפנק את עצמי ככל האפשר, הייתי שלשום בפתיחה החגיגית של החנות של מיכל נגרין במתחם התחנה. כתבתי כבר בעבר ביקורת אוהדת (ונטולת יח"צ) על המקום, כך שהפעם יכלתי לשבת ולאכול ארוחת בוקר יחצנית נחמדה עם אחת משתי גמדות הגינה החביבות עליי ואחר כך לבחור לי מתנות. וזה מה שבחרתי -

עגילים סולידיים וסיכה פסיכוטית, ככה צריך

חשוב לי לציין שהשמלות מגיעות עד מידה XL שללא ספק תתאים למידה 48 ואולי גם יותר. זה כמובן, בהנחה שיש לכן 2500 ש"ח פנויים לשמלת תחרה שחורה נחמדה אך סטנדרטית.

וגם קניתי לעצמי את השמלה הזו מאסוס, שבה אני בוהה בתשוקה כבר חודשיים בערך ומתקמצנת לקנות - היא מטרפת בעייני, חצי קשוחה חצי רומנטית, עם ניפנופאז'. כמדומני, שענין החלק האחורי הארוך מהקדמי עומד להיות האמא של הטרנדים בעונה הקרובה, כך שאם היא תגיע מהר מספיק, אוכל להיות מתחילת הטרנד בארץ. זה גם מצוין לנשים במידות גדולות, במיוחד למדושנות הישבניים. כי המון פעמים תמדדי שמלה, חצאית או מעיל ותגלי שהחלק האחורי קצר מהקדמי וזה ממש ממש גרוע - גם לא מחמיא וגם מרושל למראה. בשביל שזה יקרה לך עם השמלות החדשות האלה, את צריכה להיות מסוגלת להגיש קפה ועוגיות תוך שימוש בישבנך כמגש, וטרם יצא לי לפגוש אישה עם גזרה כזו.

היא בטח תראה נהדר עם הפלטפורמות המפלצתיות שלי

ולסיום - אם הייתי רזה הייתי רצה לקנות את השמלה הזו לעונה הקרה המתקרבת (מותר לבחורה לחלום). למעשה, אם אני אראה שה-18 יהיה לי טוב, אני אקנה אותה וזהו.

אלוהים כמה שהיא יפה

ועכשיו, יאללה קציצות.

12 תגובות:

  1. ב ת א ב ו ן !!!

    מגיע לך לנוח קצת ומעולה שההשראה חזרה :)

    השבמחק
  2. "השראה" היא מילה גדולה מדי בשלב זה של חיי, אבל לפחות אני מזיזה את עצמי לכיוונים חיוביים. תודה!

    השבמחק
  3. אוכל מנחם וחברות מעולות - נשמע כמו שילוב מנצח לימים קשים.

    (שולחת לך מייל)

    שירה

    השבמחק
  4. אוהבים ללכלך לא מעט על החברותה הנשית(משפטים כמו אשה לאשה כלבה וכדומה...) אבל רק נשים ידעו לעשות מחוות שכאלה לחברות שלהן, מכל הלב.
    (אגב, העובדה שיש לך חברות שעוזרות לך ככה מראות עד כמה את בנאדם טוב ומיוחד, מקווה שתשרדי את התקופה הזו).

    העגילים יפים מאוד והסיכה Not my cup of tea, אבל עד כמה שלמדתי לראות, זו כן הכוס שלך, אז תתחדשי לך!

    הגזרה הזו תמיד נראתה לי מאוד חגיגית והזכירה לי מנצח על תזמורת :)

    השבמחק
  5. בתאבון חמודית
    טוב לדעת שיש אנשים טובים סביבך!

    השבמחק
  6. מדהים שבמקביל לכשלון הצורב של מערכת הבריאות (על הביטוח הלאומי, קופת החולים ובתי החולים) מתקיים חסד כזה בין אדם לאדם.

    השבמחק
  7. טפו טפו, דברים נפלאים לקחת לך. איך את?

    השבמחק
  8. זאת שמלה לגבוהות!

    אני מקנאה בך, אילו חברות טובות. מגיע לך.

    השבמחק
  9. מקווה שתתחזקי ובמהרה..

    הדוגמנית בתמונה האחרונה זו לא במקרה סיגל כהן הישראלית? או שרק אני הוזה?

    השבמחק
  10. המממ עכשיו כשאת אומרת, נראה שזו אכן היא. מגניב.

    השבמחק
  11. איזה חברות מקסימות!!!! תשמרי עליהן בשתי ידיים.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים