יום חמישי, 30 באוקטובר 2008

שלום, שמי שרונה ואני שמנה


מאז הכרתי את עצמי לראשונה, ידעתי שני דברים - שאני רוצה להיות מעצבת אופנה, ושאני שמנה. מסתבר שבמשך שנים טעיתי בשני הדברים שכן לא הייתי שמנה עד לפני ארבע שנים בקירוב, ואם הייתי רוצה באמת לעצב אופנה הייתי משקיעה את שנות הלימוד הראויות והייתי עובדת בתחום.

מאז גיל עשרים, עת יצאתי לעולם ובכיסי משכורת, נהניתי מקנית בגדים ואביזרי אופנה. תמיד בחנתי מגזינים מכל העולם, אתרים ובלוגים בתחום. תמיד ידעתי מהן הנעלים הכי חמות ואיזה סלב בינלאומי לובש מה ומה דעתי על זה. אני ואופנה זו אהבת אמת. אולי זה בזכות אימי שלימדה אותי לצייר ציורי אופנה בגיל צעיר מאד. אולי זה בגלל שתמיד נמשכתי ליופי. בכל מקרה השורה התחתונה היא זהה - שרונה היא חיית אופנה.

אבל מה תעשה חיית אופנה שמוצאת את עצמה בגיל 28 שמנה במידה כזו שלא מאפשרת לה להנות מאהבתה הגדולה ביותר? מה דינה של חובבת אופנה שמגיעה למידה 48 במדינה שבה לא ניתן להשיג ג'ינס במידה גדולה מ-44 אפילו בחנויות של ליוויס? תתחיל ללבוש שחורים?

אז זהו שלא. כי אני לא מוכנה ללבוש אוהלים, בגדים שחורים, טייצים, או כל תחפושת אחרת שהחברה הישראלית הכינה עבורנו, הנשים השמנות. אני גם לא מוכנה ללבוש בגדים של זקנות, בדים עם 90% לייקרה או מכנסי ג'ינס שבע שמיניות עם פייטים על הירך ועל התחת. אני נחושה למצוא את הבגדים ואביזרי האופנה הכי נשיים, מגניבים, ומיוחדים שיש ולדאוג שיראו אותי. כי ללבוש שחורים עבורי משמעו לשדר לעולם "אל תסתכלו עליי, אני לא פה" ובזבזתי כבר מספיק זמן.

הגיע הזמן לצאת מהארון ולהכריז "אני שמנה נשית ומגניבה". ובבלוג זה כוונתי לשתף בהרפתקאותיי האופניות ולמצוא חברות לדרך.

אז קדימה שמנמנות ושמנמנים! אחריי!

7 תגובות:

  1. את מגניבה.
    רק גיליתי אותך ואני כבר מאוהבת :-)

    השבמחק
  2. קראתי את כל הבלוג מסופו ועד התחלתו (עם כמה זיפזופים בדרך). אחלה בלוג אופנה! אני שונאת בלוגי אופנה של כוסיות שכל סמרטוט רצפה ב-10 שקלים משוק הכרמל נראה עליהן מעולה, ואז הם מצרפות תמונות של דוגמניות בתצוגות אופנה ומקשקשות כמה מילים. גם מעניין לקרוא אותך כי הטעם שלך הוא שונה (לא כמו כל המיוחג'ות שאוהבות בסוף אותו הדבר). יש לך קול ייחודי עם אישיות.
    ועוד משהו.. אני לא לובשת מידה גדולה אבל אני בחורה נמוכה ככה שמבחינת מבנה גוף כאשר אני משמינה ומגיעה למידה 42 (טפו טפו טפו שלא יקרה שוב לעולם) יש לי מבנה גוף מאוד מאוד עגול.. והבגדים ה"רגילים" בחנויות לא מתאימים, לא בשרוולים, לא בפרופורציה ולא באורך וגם ממש לא מחמיאים ככה שאני ממש יכולה להזדהות עם הרבה דברים. אני למשל נועלת נעליים מידה 36 ככה שמגפיים אני כמעט לא יכולה לקנות כי הן תמיד צרות נורא, כמו לילדות.
    בקיצור - אומנם גיליתי את הבלוג שלך מאוחר אבל אחלה.

    השבמחק
  3. תודה רבה מאיה! אני שמחה שהבלוג מוצא חן בעיניך מכל הסיבות שאני מקווה שהוא ימצא חן בעייני אנשים :-)

    השבמחק
  4. מה שמאיה אמרה :)
    את פשוט מגניבה, אין דרך אחרת לתאר זאת. פשוט כיף לקרוא אותך, וכבר מהפוסט הראשון התאהבתי בך!
    הצטרפתי לעוקבים, כמובן, ומתיישבת עם קפה לקרוא את כל יתר הרשומות!

    השבמחק
  5. אוו תודה רבה שירי! תהני מהקפה, וברוכה הבאה לשבלוג :-)

    השבמחק
  6. בקרתי באתר שלך..וחייב לציין שהוא מדליק ביותר,נעים ונוח
    כמובן גם הבלוג מעולה! ;)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים