יום שני, 18 בפברואר 2019

מתחת לחגורה


שוב אני חולה בבית וקר לי. רגליי דבוקות למפזר החום וידיי אוחזות משקאות חמים (אל תשאלו איך אני מקלידה) ולבי עליי כבד. לפיכך אשתף אתכן בדברים אותם אני נוהגת לגרוב בימים אלה, שכן כל הגורב דבר כאילו עמד על כתפי ענקים.

אני גורבת
מכנסים של Lazy Oaf
גרביים של Lazy Oaf


את המכנסיים הרכים האלה פגשתם כבר ואתם יודעים שהם חביבים עליי. הגרביים התואמים הגיעו גם הם ממותג האם Lazy Oaf והם חמים ונעימים ומפורצפים לעילא וכל זה מועיל מאד כשקר.

אני גורבת
חמועלים של Hashtag Collectibles
פיג'מה מפריימרק


היתרון בעבודה מהבית הוא שניתן ללבוש למשרד מה שרוצים, כולל חלוק וחמועלים. אני לא ממליצה על זה, כדבר שבשגרה (לעבוד בפיג'מה מדכא להפליא, מאחר וכך נהרסת ההפרדה בין עבודה ופנאי וגם הכיף שבלבישת פיג'מה נפגם), אבל בשבועות האחרונים עבדתי גם בשישי ושבת ובשבת אני מרשה לעצמי. בכל מקרה, החמועלים החדשים שלי חוטמניים מהרגיל ועל כך ראויים להערכה.

אני גורבת
גרבי עצלנים מ-New Look
נייקי AF1 מסניקרבוקס (שנה שעברה)


על הגרביים כתוב Drop it like a sloth שזה מה שאני לרב עושה באמת. הנעלים האלה נראות מגושמות  אבל למעשה הן קלות להפליא. הצבע שלהן נפלא מחד, ובעייתי להתאמה מאידך כך שאני לא נועלת אותן לעתים קרובות (וגם אז, רק בחורף) אבל בכל פעם שיוצא לי לנעול אותן אני מרוצה עד השמיים.

אני גורבת
כפכמועלים מאסוס
פיג'מה מפריימרק


בצילום הזה מופיעים שני דברים שאני מניחה שכל מי שקורא פה כבר יודע. ראשית, יש לי בלאנדסטון ואני מחבבת אותן. ושנית, המקור הטוב ביקום לפיג'מות הוא פריימרק. כל מי שצריכה או צריך תחתונים או פיג'מות מתבקש לנסוע למדינה בה יש פריימרק, לקנות שם מזוודה נוספת (קניתי אחת גדולה עם אחלה גלגלים בנסיעתי האחרונה ללונדון והיא עלתה 120 ש"ח) ולמלא אותה בפיג'מות ותחתונים. התחתונים לא ישרדו הרבה אבל יהיו זולים ונוחים. הפיג'מות ישרדו המון ויהיו זולות ונוחות. נקסט!

אני גורבת
ג'ינס מאסוס
גרביים של Lazy Oaf
נעלים של פלאדיום מסטורי


את סוודר ההמבורגר שלי קניתי בסטורי בתל אביב אבל את הגרביים התואמות לו קניתי בחנות של לייזי בלונדון. התכנית המקורית היתה לבזוז את החנות עד דק אבל בפועל לא מצאתי שם שום דבר שרציתי חוץ מהגרביים הנ"ל. יש משהו בגרביים של לייזי שמתאים לחורף הישראלי. הם חמים וארוכים, כמו גרביים של מותגי ספורט, אבל חביבים יותר ומצופים המבורגר או בננה או פרצוף תחת, שזה נחמד לי.

אני גורבת
מכנסים מנקסט
אדידס i5923 מאסוס


מזמן לא הייתי מרוצה מתלבושת כמו שהייתי מרוצה מהתלבושת הזו.

לפני שבוע ומשהו ראיתי את האדידס האלה בחצי מחיר באסוס וחשבתי לעצמי שהן יהיו מעולות עם מכנסים אדומים או וורודים. זה זוג ה-i5923 הרביעי שקניתי בשנתיים האחרונות, שכן הן נוחות להפליא (הן נעלים רחבות יחסית ורכות מאד וזה מעולה לכל דלקות הגידים המזופתות מהן אני סובלת בשנים האחרונות) ומגיעות בשילובי צבעים מכל הסוגים והמינים, מהסולידי ביותר ועד הירוק-צהוב ביותר. החיפוש אחר מכנסים מחוייטים אך מאד צבעוניים היה קצר והסתכם בקפיצה מהירה לאתר של נקסט, שם מצאתי שני זוגות מצוינים במחיר בו בארץ לא קונים שלישיית תחתונים במידה שלי. et voilà, רק להוסיף חולצה לבנה והופ - אני מרוצה עד השמיים וכל החבר'ה בעבודה מתעוורים זמנית.

כל הצילומים פה מהאינסטושבלוג, אחריו אני ממליצה לעקוב. אני מתחילה לחשוב שזה האינסטוש היחיד בארץ, המקושר לבלוג, שלא מעלה שיתופי פעולה ממומנים במסווה של רשומה תמימה.

2 תגובות:

  1. קודם כל, החלמה מהירה!

    עכשיו שאלה לגבי הפיג׳מות של פריימרק, כי כשהייתי שם ממש התבאסתי מכך שלא הצלחתי לצאת עם פיג׳מות כי לא הצלחתי להסתדר עם המידות וממש לא היו לי אנרגיות למדוד שם עם התורים והבלאגן.
    אני מידה 48, איזו פאקינ' מידה אנגלית אני צריכה? איזו מידה את לוקחת? בפעם הבאה שאמא שלי שם, אשלח אותה.

    תודות
    ענבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. רק פסיכופט מודד בפריימרק. כל השיטה שם היא לוודא שהמידה שעל הקולב זהה לזו של הבגד (ולרב זה לא המצב),לדחוף לעגלה ולרוץ.

      48 זה 20. ה-XL שלהם הוא 18-20 או 20-22 ושניהם אמורים להיות סבבה לך. זה מה שאני קונה.

      בדצמבר גיליתי שהם הרחיבו מידות בהרבה פריטים (יש כאלה שמגיעים ב-6XL) ולכן קניתי 2XL בפיג'מות בהן היה כזה במקום XL וזו היתה טעות כי המכנסים נופלים ממני. אז לא להתפתות לנוחות שבפיג'מה גדולה כי זה הרבה יותר מדי גדול וחוטי הקשירה במותניים הם לקישוט בלבד ולא באמת מצרים את המכנסיים.

      מחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים