יום ראשון, 28 במאי 2017

הכן שרונתך לקיץ ב-16 שלבים


קשים חייה של פרילנסרית, שכן תהיה מי שתהיה מבפנים, כלפי חוץ עליה לשחק אותה מקצוענית רצינית וסולידית. כך שבשנתיים האחרונות נהגתי לצבוע את שערי לחום, עם גוון בהיר פה ושם, ולהסתפק בזה שאני ורודה מבפנים. אבל עכשיו, שאני שכירה שוב ומשרת החלומות שלי כבר בידיי, אני יכולה סוף סוף לצעוק "אני פריחה!!!" ולעשות מה בא לי (כל עוד אין נסיעה ללקוח בסינגפור על הפרק). לפיכך אשפזתי עצמי במספרה לצורך מבצע הכן שרונתך לקיץ.

חשוב לציין שהכינו אותי מראש לזה שהתהליך המדובר יקח 8 שעות לכל הפחות, כך שבאתי עם סבלנות ולפטופ ועבדתי רב היום תוך כדי המתנה.

שלב א - תהליך הכנת השרונה לקיץ ארוך מאד. לפני תחילתו יש לוודא כי השרונה טעונה באמצעות כריך טעים עם סלט ביצים.


שלב ב - קיצוץ גס של שיער מיותר.


שלב ג - סבב ראשון של חימצון השיער, שלקח כמעט שעתיים.


שלב ד - קרטושקע.


שלב ה - קרטושקע בתנור.


שלב ו - לילו דאלאס מולטיפס.


שלב ז - חפיפה, ייבוש, מריחה חוזרת ועוד שעתיים של חימצון.


שלב ח - חזרה לתנור.


שלב ט - חפיפה ומנוחה לקרקפת, שבשלב הזה כבר שורפת


שלב י - מי המטומטם שהניח עליי מריצה?


שלב י"א - חצי שעה עם חומר לעצירת תהליך החימצון


שלב י"ב - חצי שעה צבע ורוד.


שלב י"ג - מסיכה על הצבע הורוד.


שלב י"ד - חפיפה ותספורת


שלב י"ה - ייבוש


שלב ט"ו - מניחים את השרונה במונית, סוגרים את המספרה והולכים הביתה לישון.


The Aftermath - אני מתה על הצבע ועל התספורת. מבחינת הקרקפת, התוצאות קשות. "ביליתי" את כל השבוע עם כוויות כימיות על רב הקרקפת, כשאחת מהן (בתחתית העורף) היתה חמורה במיוחד וגרמה להדבקה של כל השיער באיזור במשך יומיים עד שהתחילה להגליד. היום, שבוע מאוחר יותר, רב הקרקפת החלימה.

השיער עצמו במצב די נוראי. הוא יבש כמו פיאה נוכרית וחלקים ממנו הופכים למסטיק בחפיפה. את אפקט המסטיק קצת קשה להסביר, אבל די אם אומר שהשיער לא מרגיש כמו שיער כשהוא רטוב אלא כמו עיסה של אלוהים יודע מה וזה מלחיץ מאד. כשאני נוגעת בו כשהוא במצב הזה נותרות לי ביד קווצות שמזכירות את הנשירה שהיתה לאמא בתחילת הכימו. בקיצור, טוב זה לא. אני מתמודדת עם הזוועה הזאת באמצעות חומר שנתנו לי במספרה (שלב 3 של שני הטיפולים שעשו לי תוך כדי הצביעה) לשימוש אחת לשבוע לפני חפיפה ובאמצעות מסיכה מיוחדת שחברה (לה היה שיער ורוד מאד בעבר) נתנה לי לנסות. הסברה הרווחת היא שהגעתי למצב הזה כי הלבינו לי שיער שכבר היו בו גוונים מחומצנים, דבר שיודעי דבר טוענים שאסור לעשות אבל אני לא רואה טעם לבכות על חמצן שנשפך.

לסיכום - סביר להניח שזו היתה הפעם הראשונה והאחרונה שאני מלבינה את השיער, אבל אני מתה על המראה הזה.

2 תגובות:

  1. כל הכבוד לך על הסבלנות! לא הייתי מצליחה לשבת כל כך הרבה זמן במספרה. וחבל על התוצאה הלא נעימה בשיער. בנתיים תצלמי הרבה 😆

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים