יום שבת, 23 ביולי 2016

הבריכה היא ברכה


קוראות וקוראים יקרים, ידוע כי אני מקפידה שלא להיחשף כאן, בשבלוג, יותר מדי. אישה פרטית אני ושומרת סוד. אבל לנוכח המתרחש בימים האחרונים איני יכולה עוד להסתיר מכם שחם לי. מה זה חם לי, אני זולגת פה ממקום למקום דומה הייתי חצי שקית מיץ קפוא שהיתה יותר מדי זמן מחוץ לפריזר חצי הדג הזה שתמיד מראים צילומים שלו כי הוא נורא מכוער ומעוך ועייף שאין דברים כאלה. 

הפתרון לאנשים כמוני, הסובלים מחום בטמרפטורות גבוהות, הוא ללכת לבריכה ולהיכנס אליה ושם להישאר עד חלוף זעם. הנוהג הוא לעשות זאת בעודך עטויה בבגד ים וזאת אני מקפידה לעשות מאחר והקהילה חשובה לי. 

לבריכה אני מגיעה עטויה בבגד קל מעל בגד הים שלי 

אני לובשת
אוברול תחרה של אסוס
סנדלים של מליסה
משקפי שמש של המשקיפה לרזילי (משנה שעברה)



לאחר שהתמקמתי אני מסירה מעליי הבגד איתו הגעתי ונשארת בבגד ים. במקרה זה, מדובר בבגד ים מעוטר לווייתנים של נומה. בגד הים הזה מוצלח לאללה בעייני. יש לו תמיכה מצוינת בחזה (ריפוד מפוסל היטב) וכתפיות רחבות אך לא רחבות מדי ומחשוף מחמיא. אני חושבת שבתור בגד ים ראשון של מעצבת צעירה זה באמת מוצר מוצלח מאד.

אני לובשת בגד ים של נומה במידה 2 מתוך 4


אני לא יודעת מה דעתכם בנושא, אבל לדעתי שמנה בבגד ים מעוטר לווייתנים זה נחמד לאללה. ושמנה מעוטרת לווייתנים בבגד ים מעוטר לווייתנים - על אחת כמה וכמה.


יתכן שלא הייתי חושבת כך אם בגד הים היה תפור גרוע או לא מחמיא או לא נוח אבל הוא לא וכן וכן ולכן אני גם כן.


אז אם אתם מחפשים אותי, אני בבריכה. אלא אם אתם מחפשים אותי ביום שישי הבא, אז תמצאו אותי במכירה ביתית בה אני וארבע מחברותיי האופנתיות ביותר מוכרות בגדים ואביזרים יד שניה ממלתחותינו במידות 34-52. את כל הפרטים על המכירה תמצאו כאן, כמו גם צילומים של פריטים למכירה שתוכלו לבקש לשמור עבורכן. נתראה שם או בבריכה!

תגובה 1:

  1. את דווקא נראית נהדר וממש לא שמנה בתמונות האלה. וגם ארך לך השיער

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים