יום שישי, 26 באפריל 2013

דלפט


איזה מין שבלוגרית אהיה אם לא אכתוב על טרנד הדלפט שמציץ אלינו מכל חלקה טובה, נכון? נכון. 

ובכן, דלפט היא עיר הולנדית השוכנת בין רוטרדם להאג ומפורסמת בחרסינה הכחולה לבנה שלה. מסיבה כזו או אחרת נראו ההדפסים הכחולים על רקע לבן הללו על מסלולי תצוגות עונות האביב-חורף (תמונת ראי של הרקמות שראינו בחורף אולי?) וכתוצאה מכך תמצאו חיקויים שלהם ברב חנויות הבגדים הטרנדיות. 

הנה שתי וריאציות על דלפט שאני אוהבת במיוחד. הראשונה היא הגרביונים האלה במידה גדולה ממוד קלות'. כמה חמודים וקלילים וחמודים הם! הם יראו נהדר עם חצאית או מכנסוני ג'ינס. 109 ₪ פלוס משלוחה והם שלכם (טיפ למזמינים מהאתר - הם שולחים עם EMS אז היכונו לעלויות נוספות בהגעה לישראל, לעזעזל).

הווריאציה השניה היא ההדפס החמוד הזה מט'רדלס, שמגיע (או הגיע) בחולצות, נייר אריזה ועוד. התאהבתי בו לפני חודשים אחדים והזמנתי אותו מתוך כוונה ליצור ממנו יצירת אמנות קטנה לתלות על הקיר. 
 

היום נסענו לאיקאה כדי לקנות השלמות לחדר העבודה שלי (צפו לעדכוני עיצוב בית בקרוב!) וקניתי מסגרת הולמת בשבילו. זו התכנית שלי עבור הצמד, אני אראה לכם את התוצאה בפוסט הבית הבא.


ואם כבר מדברים על איקאה, זה מה שלבשתי היום לסיבוב הקניות שלנו. ללא ספק שילוב מצוין ליום חם כמו היום.

אני לובשת 
חולצת פפלום בסגנון דלפט - דורותי פרקינס
בויפרנד גי'נס קצרים - אסוס
מגפונים -זארה (ישנים)
עגילי יונה בטורקיז וכסף - אטסי

צילום - לובה שמוקלר

הייתי מעדיפה לנעול כפכפים, אבל חששתי מההליכה בתוך החנות והעמידה הממושכת על הרגלים ולכן החלטתי ללכת על נעלים שכבר עברו את מבחן גרירת הרגלים והוכיחו את עצמן.

כשיצאנו מאיקאה ראינו חנות בה מוכרים כבשים צמרוריות ב-4900 ₪ החתיכה. מאד חשקתי בצמד, אבל לובה אמרה שאסור וגררה אותי משם.

צילום - לובה שמוקלר

בדרך חזרה לתל אביב דמיינתי שבמכונית לפנינו נוהגות שתי כבשים ובארגז במושב האחורי יש להן שרונה ולובה והצטמררתי. אין לי ספק שבדלפט ההולנדית דברים כאלה הם ענין שבשגרה, אבל בתל אביב זה עדין לא רווח, תודה לאל.

5 תגובות:

  1. כבשים ב4900 החתיכה?? מפוחלצות? אוי ווי. השמועה אומרת שבכמה מאות ש"ח את יכולה לרכוש לך עיזה חיה לגמרי, שתבעעבה לך בסלון הבית ועם קצת מזל גם תפיק חלב :)

    השבמחק
  2. זה ללא ספק מוצר הצריכה המיותר והטפשי ביותר שראיתי הרבה מאד זמן.

    השבמחק
  3. זה נראה לי כמו toile de jouy שזה בד (בדר"כ בהיר) עליו ציורים מסצנות פסטורליות כמו פיקניק וחיי רועים ואיכרים בגוון אחד (כחול, אדום, ירוק). בזמן האחרון יש על הסגנון המאוד עתיק הזה (שמקורו בצרפת במאה ה18) המון וריאציות מודרניות. במוזיאון העיצוב בניו יורק ראיתי פרשנות מקסימה של הסצנות הפסטורליות האלו עם דמויות כהות עור שיצרה המעצבת שילה בריג'ס.

    השבמחק
  4. נראה לי שאת צודקת. קיבלתי תגובה דומה בדף של הבלוג ונראה שאכן טעיתי. האמת היא שתכננתי להוסיף פה תיקון, וזה פרח מזכרוני.

    השבמחק
  5. העבודה של שילה ברידג׳ס משגעת!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים