יום ראשון, 21 באפריל 2013

פחדרון בארון


כשהייתי שבלוגרית זעירה כבת שלוש סבא שלי קנה לי את הספר פחדרון בארון מאת מרסר מאיר. איזה ספר נחמד זה היה, על ילד שמגלה שיש מפלצת בארון שלו ומפחד נורא ואז מגלה שהיא בעצם יצור מאד סימפטי. הבוקר כשפתחתי את הארון שלי נזכרתי בפחדרון והבנתי שפה אין סיכוי למצוא אחד, כי אפילו סיכוי למצוא שתי גרבים באותו הצבע אין לי. לפיכך פתחתי במבצע "הכן ארונך לאביב".

ראשית התלבשתי על הארון הנייח. העברתי את הסוודרים הכבדים למטה והעליתי כמה חולצות קיץ למחלקת חולצות היום יום. הפרדתי את המכנסים לערימת דקים וערימת חמים וסידרתי סלסלה לבגדי ים וחוף וגופיות. כמו כן הגעתי למסקנה שיש לי סוף סוף כמות מספקת של בגדי ספורט שיספיקו לי לכל הקיץ. אפילו סידרתי קופסה גמדית לגרבים בודדים, למקרה שהזוג שלהם יצוץ מתחתית סלסילת הכביסה.

בחלק הצר והגבוה תלויות שמלות וחצאיות. קיפלתי את חצאיות החורף החמות ותליתי כמה שמלות דקות (ראו הרשומה הקודמת). את המעילים העברתי לארון הנייד, בו נדון אוטוטו. חוץ מזה הייתי רוצה להחליף את ידיות הדלתות, אבל זה כבר סיפור אחר וכידוע חדר השינה רחוק מלהיות מעוצב לשביעות דעתי עדין.


מיד לאחר כניסתי לדירה הבנתי שהארון הקיים לא יספק אותי. אני מתכננת להחליף אותו בארון גדול וגבוה יותר בעתיד, אבל בינתים זה מה יש וחסר לי מקום לתליה. ולנעלים. ולתיקים. ולצעיפים. אחרי התלבטויות רבות החלטתי ללכת על פתרון זמני עד שאמצא את הזמן, החשק והכסף לארגן ארון חלופי. התלבטתי אם לקנות משהו קטן באיקאה ובסוף החלטתי לקנות ארון קטן להרכבה עצמית בהום אורגנייז וכמה מתלים שישפצרו אותו. למרות שמו המטעה, מדובר באתר ישראלי שיש בו כל מיני אמצעים לסידור וארגון. חלקם יקרים במידה מגוחכת (ראיתי שם מתקן לסידור נעלים שקניתי אחר כך באיביי בשישית המחיר) וחלקם חכמים ומתומחרים על הכיפאק. שווה להציץ. והנה טיפ - שכחתם איך קוראים לאתר ואתם מחפשים ארגונית כלשהי? חפשו בגוגל מתקן בננות והופ, תמצאו אותו.

אז קניתי את הארון המכוער הבא ב-250 ש"ח שזה יותר זול מכל דבר שאפשר למצוא באיקאה. ראיתי לפני כמה ימים שיש משהו דומה בהום סנטר אבל אני לא יודעת מה מחירו.

הבטחתי מכוער או לא הבטחתי?

לארון הזה, שיתרונו בצבעו הלבן ובסגירה שמגנה על תוכנו מאבק, הוספתי כמה מתקנים כאמור.
בארגונית עם הריצ'רץ' אני שומרת נעלים לשימוש יומיומי. הסגירה מאפשרת לי לשמור אותן באותו הארון עם בגדים. בצידו הרחוק של הארון תליתי את המעילים וכמה שמלות ארוכות שלא לובשים עכשיו אבל חשוב לי שלא יתקמטו. המתקן לחגורות הוא מין חישוק פתוח בקצהו שתלוי על פצ'ופצ'יק של קולב ועליו משחילים אבזמים של חגורות. במתקן התיקים אני שומרת (הא הא!) תיקים ובמדפון הפתוח אביזרים כמו צעיפים וכובעים ותיקים קטנים בצורת חיות וחצאית ענקית אחת שעדיף לא לתלות כי היא יכולה לתפוס ארון שלם.

וזהו. אני עדין מפקפקת ביכולת להכניס פחדרון לשני הארונות האלה, אבל אולי אם זה פחדרון מאד צר ועם אופי נוח במיוחד שלא אכפת לו לישון על מדף ולנשנש נעלים, לכו תדעו.. יש עוד סיכוי.


3 תגובות:

  1. היי,פוסט כתוב מאוד יפה !
    אבל מה שהכי חשוב מאיפה המארגן חגורות ? חיפשתי בהום אורגניזר אין שם
    אשמח לתשובה :]

    השבמחק
  2. מתלים תמיד יכולים לעזור לארון קטן להרכבה עצמית

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים