יום שני, 13 באוגוסט 2012

ווינט, תמותו

יועצת סקס מהפריפריה מנסה להראות לכם כמה היא נאורה ומגניבה בבלוגים של ווינט היום. עד כמה היא נאורה, אתם שואלים? עד כדי כך שהיא (פה פה פם!!) מעודדת סקס עם שמנות. בטור שכותרתו שלישיה עם שמנות היא כותבת -
לא מעט גברים העידו בפניי שהם מתים על זה שיש מה לתפוס ושהם משתגעים מעונג כשהחלק האחורי של האישה קופץ עליהם חזרה ונותן להם קונטרה. אבל להודות בפני החבר'ה שהם נותנים בקפלים? בחיים לא. הם מ-פ-ח-דים. 
תודה לך, ריקי חטב, שבזכותך נתקע הביטוי המבחיל נותן בקפלים בראשי ולא יצא משם לעולם. לא כשאני מבלה עם הגבר שאני אוהבת ולא כשאני איתו במיטה. תמיד הוא ישב שם מאחורה, הנותן בקפלים, ויטפטף רעל מוות לערך והבטחון העצמי שלי. תודה לך שצמצמת את כל נשיותי, רוחי, נפשי, אהבתי ומהותי למילים בחורה עבת בשר. תודה לך שגרמת לי להתסכל על עצמי בגועל, דבר שלא קרה כבר הרבה מאד זמן. תודה שאפשרת לאלפי טרולים לגחך מול המחשב ולהתחלחל מהמחשבה לקיים יחסי מין עם אישה שנראית בדיוק כמוני.
תאהבו, תשתוללו ותנסו לשבור את התיכנות החברתי הזה כי יש עולם גדול שעוד לא הכרתם.
יפת נפש כמוך, ריקי חטב, לא ראיתי מימיי. הידיים שלי רועדות מזעם בזמן שאני כותבת את זה. הטור שכתבת מטונף, הבואשה שלו עולה דרך הדפדפן עד למעמקי נשמתי. את חושבת שאת מתיחסת לנשים שמנות כאל אחת האדם? למעשה, את מתייגת אותנו כנכות. סקס עם שמנה נשמע במילותיך כמו ביקור בפריק שואו מסתורי וסקסי - בואו לראות את האישה המזוקנת בזמן אורגזמה! וכל הכבוד לך שהצלחת לדחוס את קלישאות חוק הפוטושופ והאשמת התקשורת ביצירת תדמית בלתי אפשרית של נשים שדופות כמודל הנשיות המודרנית לטור אחד. אכן טיעונים רדיקלים!

אני מאחלת לך, ריקי חטב, ולכל מערכת Ynet שלעולם לא יכנס אדם בינכם לבין הבטחון שלכם במקום הכי אינטימי שקיים. אני מקווה גברת חטב שלעולם, שניה לפני שאת גומרת מהגבר שאת אוהבת, לא יעלה במוחך הביטוי נותן בקפלים וישבור את ליבך ואת הרגע. שלעולם לא תצטרכי לשאול את עצמך למה בן (או בת) הזוג שלך מתנשף מעליך - מתשוקה, מצחוק או מגועל.

לעזעזל אתכם ווינט על שפרסמתם את הגועל הזה. אבל אופס, שכחתי - אתם אחד מאותם אמצעי התקשורת עליהם אתם עצמכם מלינים. הייתי מציעה שתעשו בדק בית, אבל הי, אתם כולה משקפים את המציאות אתם לא יוצרים אותה. נכון?

27 תגובות:

  1. יש לי בחילה. הגענו למצב בו נשים כל כך מקבלות את תםקיד האובייקט המיני שניתן להן, עד שהן מרגישות צורך לחנך נשים אחרות להפוך לאובייקטים בזויים בעצמן. כל כך דוכאנו, עד שאנחנו מבזות את עצמנו על ידי קבלה והפמנה של אידאלים לא הגיוניים. בוודאי שאישה מלא היא רק אוסף של קפלים וישבן רחב, ברור שאין שם שון דבר לאהוב לכבד או להימשך אליו חוץ משדיים ווגינה. ולמה לא בעצם? למה שלא נקדש אידאל יופי שירמוס את הרוח הנשית, למה שלא כל אישה תקום בבוקר תביט במראה ותנסה להתגבר על אי ההתאמה הספציפית שלה. מקומות כמו הטור הזה צריכים להיעלם מעל הפלנטה ויפה דקה אחת קודם, כבר אמרתי שיש לי בחילה?

    השבמחק
  2. ויש לציין לגועל ספציפי כמה נוראי להסתכל על גבר שמתבייש באשה שהוא שוכב איתה ( שזו אחת ההתנהגויות הכי נמוכות שאפשר ) ולהגיד אליו שזה מובן שהוא מתנהג ככה . המדיה שטפה לו את המח . זה לא כאילו והוא מחויבת במידת הנימוס המינימלית כלפי נשים שהוא שוכב איתן

    השבמחק
  3. "הגבר העיד על עצמו, על אף שבאותו שלב זה כבר היה די ברור, שהוא חובב נשים מלאות. התמזל מזלו והוא לא רק זכה להתחתן עם אחת, אלא להכניס עוד אחת כפרטנרית למיטת הנישואים. בין השלושה יש סידור קבוע, האישה מרוצה מהרעיון, הצלע השלישית גם מבסוטה, והגבר נח לו מעת לעת בשלווה בין שתי עלמות חן בשרניות וחי את החלום.



    ייתכן שלחלקכם התרחיש האחרון נשמע יותר כמו סיוט מאשר כמו חלום, אבל ההפסד כולו שלכם. כי אותו גבר גילה את התענוג שבלהיות עם אישה רכה, נעימה, נשית, שעצמות האגן שלה לא דוקרות אותו בסקס."

    כל הפוסט האידיוטי הזה מבוסס על הצגת מציאות מעוותת.

    השבמחק
  4. לובה : מה מעוות במה שהיא הציגה ( חוץ מדרך ההצגה עצמה ? )

    השבמחק
  5. היא מתארת סיטואציה לפיה גבר ואישה מחליטים באופן מודע להכניס פרטנרית נוספת לחדר המיטות שלהם- פרטנרית גדולת מידות.

    היא מרגיעה אותנו ואומרת שהסיטואציה הזו היא לא סיוט כמו שנדמה לנו, רק בגלל שהאישה מלאה. זה הסיוט כאן??? כשגבר מחליט שהוא לא יכול לקבל סיפוק מיני רק מאשתו, מה זה משנה מה הגודל של "שחקנית החיזוק"?

    איכס.

    השבמחק
  6. קראתי את הפוסט הזה בטמקא. פשוט מחריד.

    השבמחק
  7. תוך כדי קריאה מחודשת בטקסט הזה, נזכרתי באישה שהכרתי פעם. הגבר הראשון שהיא שכבה איתו אמר לה מאוחר יותר שהוא נשמעת כמו חזיר כשהיא גומרת. מאז עברו עשר שנים והיא לא גומרת יותר. אני והיא לא חברות כבר שנים ועדין לא עבר לי הרצון לסרס את ה"גבר" הזה.

    השבמחק
  8. לובה : נדמה לי שיש פה חוסר הבנה . גם אשתו וגם הפרטנרית שלו "גדולות " ונראה שכל העניין נעשה בהסכמה .

    אני דווקה בעד הבחור . הוא והפרטנריות שלו נראים כחפים פחות או יותר מכל הרעות החולות שהיא מתארת . כולם בגירים . כולם מסכימים לסידור . אף אחד לא נשאר בצד התור סוד מבייש . יותר אנשים כמו השלישיה הזו ופחות אנשים כמו הגברת שכתבה את השטות הזו היו עוישם הרהב טוב לעולם

    השבמחק
  9. טוב, זה לא דיון על פוליאמוריות ומקומה בעולם - כי לא על זה הכותבת מדברת. היא לא מדברת על פוליאמוריות כערך, היא מדברת על לזיין שמנות ולהתגאות בזה.

    השבמחק
  10. אני חושבת שהבעיה היא בעיקר בקטע שבו הכותבת החליטה לטפוח לבחור על הראש ולהגיד לו שהוא טטאטלה ומותק כי הוא מזיין שמנות ואפילו לא מסתיר את זה.

    אני חושבת שגם אנשים אם העדפות ספציפיות מאוד ( עם הן מקובלות תרבותית או לא . מכירה משני הסוגים )
    יכלים לנהל חיי מין שלא לומר מערכות יחסים שבהן הם רואים את הפרטנר שלהם בתור טיפה יותר מאשר מנגנון אוננות משוכלל .

    העובדה שמי שמציגה את עצמה כמטפלת מינית לא מבינה את זה . ולא רק זה אלה שהיא גם בטוחה לחלוטין שהבעיה נעוצה בכך שאנחנו לא רואים את הנשים הנכונות בתור בהמות הרבעה . כשנתחיל לראות נשים שמנות בנוסף ( או במקום ) לנשים רזות בתור אביזר אוננות העולם יהיה מקום נפלא .

    השבמחק
  11. אתמול ניסיתי לעורר דיון במשרד בנוגע למשפט ששמעתי ומצא חן בעיני "Like all cynics he is ready to fall in love in any given time" וכמובן נכשלתי כשלון חרוץ. נכון, לנסות לדבר עם תכניתנים על אהבה בזמן ארוחת הצהרים זו משימה מועדת לכשלון מלכתחילה, אבל בתרבות הדיון שלנו לא מקובל לדבר על התאהבות, תשוקה ואהבה. בטח ובטח כשהנושא האמיתי הוא סקס. לנבל את הפה עם מילים כמו "זיון" ו"זין" ו"כוס" קל בהרבה מלומר "לעשות אהבה" או "להתעלס". היום כבר לא עושים אהבה. היום מזיינים. ובימי שלישי יש לנו מבצע - זיין כוסית קבל שמנה חינם.

    השבמחק
  12. ג'ניה- אני באמת לא מסכימה איתך, אבל כאמור- זו לא הנקודה של המאמר. כל הטקסט הפריע לי באותה צורה, אבל ללא ספק הדוגמא שקפצה לי לעין בצורה הכי ברורה והיא זו שהכותבת ביססה עליה את הטקסט המבריק הזה- מטרידה אותי מאוד.

    לא שלישיות בהסכמה, לא הכותבת של הטקסט המביש ובטח לא הגברים שהיא מתארת בו עושים טוב לעולם.

    השבמחק
  13. אני חושבת שמידה רבה זה קשור יותר לעובדה שהתאהבות היא בלתי מוגדרת ובלתי מדידה מטבעה . כל אחד אוהבת לפי דרכו . לזיין מצד שני רוב האוכלוסיה הסטרייטית עושה בערך באותה צורה אז יש הרבה יותר מכנה משותף .

    כשאני עושה אהבה זה תהליך הרבה יותר ארוך מורכב ומסובך מסתם זיון . וכזה שמכיל הרבה יותר כוסות תה.

    אני באופן אישי לא רואה את שתי התחומים האלה כנוגדים אחד את השני . זה לא שבמקום שבו יש זיונים אין אהבה ולהפך.ואני מאמינה גדולה בכך שאנשים יכלים לעשות את שני הדברים בו זמנית .

    העובדה שהכותבת בחרה לנפות את הרובד הרגשי מהתיאור שלה בלי שום סיבה טובה מטרידה אותי הרבה יותר מקיומו או אי קיומו של הרובד הזה בין אנשים שבחיים אל פגשתי ויש מצב די טוב שהם דימיוניים ( שאז זה עוד יותר מטריד . כי חייבם לזווג אהבת שמנות אם עוד כמה סטיות . ככה שנבין על הדרך שאף גבר נורמטיבי בחיים לא יעשה משהוא כזה )

    השבמחק
  14. אוי, אני כבר יכולה לדמיין את התגובה של הכותבת בפוסט שכותרתו "אני אוהב שמנות, יש לך בעיה עם זה?" או "השמנה שאיתי היא פרי גן העדן" או "שמנות או לא להיות" או "גברים אמיתיים אוהבים נשים אמיתיות" או "לכו קיבינימט ותפסיקו לכתוב על דברים שאתם לא מבינים בהם".

    השבמחק
  15. ונכון, זיונים ואהבה לא עומדים בסתירה זה לזה. אבל בטור הספציפי הזה, לא ראיתי ולא איזכור אחד לאהבה, חמלה, כבוד, הקשבה או כל תופעה אנושית אחרת חוץ מחרמנות וירידה למכנה המשוץף הנמוך היותר. זה כמו הפורומים האלה של אוהבי שמנות, שמלאים בסוטים וחולערות שלא ברא השטן.

    Non Issue

    זאת צריכה להיות השאיפה שלנו בכל הנוגע לצורה חיצונית, גזע, זהות מינית, זהות פוליטית, מגדרית, מה שלא יהיה - אפליה מתקנת לא מתקנת כלום חוץ מאת המצפון של העוסק בה. כשיפסיקו לכתוב על "נשים אמיתיות" אני אדע שאשכרה מתיחסים לשמנות כאלה כאלה.

    השבמחק
  16. את בחורה כך אינטליגנטית, די, רדי מהקטע הזה של השמנה, רע לך? תרזי. לא מזיז לך, פשוט תנוחי, רדי מזה.

    השבמחק
  17. אין קשר בין מנת המשקל שלי לאדישות בנוגע למשקל שלי. אני לא מדברת פה עליי, אני מצביעה על בעיה חברתית. זה לא קשור לכמה אני שוקלת כרגע. אני רוצה להאמין שגם אם הייתי גבר הייתי רגישה לאפליה נגד נשים, וזה שאני לבנה לא עוצר ממני למחות נגד אפלית שחורים וגם אם הייתי רזה הייתי מזהה עוולות שנעשות נגד נשים שמנות. זה לא קשור אליי, זה קשור לכותבת ולמוציא לאור שלה שחשבו שהם יכולים לשחק על התפר שבין פרובוקציה ליפות נפש ואף אחד לא יצעק שהמלך הוא עירום. אז הנה, צעקתי ואני ממש לא לבד.

    השבמחק
  18. ואם זאת לא היתה הפליטה הפרוידאנית של השנה, אני לא יודעת מה כן ROFL

    השבמחק
  19. איך בת לי טוב היום! הסברת בדיוק ובקיצור משהו שניסיתי להגיד (אמנם בצורה יותר דיפלומטית) במשך פגישה של יותר משעה! אוף, למה לא קראתי את זה לפני...

    הפגישה היתה עם שתי נשים חמודות שיש להן מגזין אופנה שמתמחה בפלאס סייז. השאלה הראשונה של אחת מהן היתה האם אנחנו מתעניינים בפלאס סייז ומשום מה השאלה נורא עיצבנה אותי.

    תוך השיחה הבנתי שאני לא מתעניינת בכלל באופנה במידות גדולות. אני מתעניינת באופנה וזהו. ואני נהנת לצלם דוגמניות יפות וטובות, שנהנות לדגמן. חשוב לי לספר סיפור מעניין או להעביר רגש מסויים. משמח אותי לעבוד עם כל מיני אנשים ולנסות להרחיב את המנעד של מה יפה ומושך בעיני.

    זהו - שמנה? לא שמנה? זה בכלל לא חשוב לי.

    השבמחק
  20. אולי יש איזה 2-3 גברים שמפחדים. אבל בתכלס, כל אחד כיום עושה מה שמתאים לו. אני מבינה שניפגעת מהניסוח אבל לדעתי זה ניסוח מדליק אבל צריך להיות במוד חרמן כדי להתחבר אליו. כמעט כל מה שאנחנו עושים במיטה נשמע מזעזע שחושבים על זה באור יום... עינוגי כפלים...חח... ענק!!

    השבמחק
  21. אני לא מבינה למה את בכלל מתייחסת
    לדברים כל כך סתומים מפי כותבת שברור שיש לה שני תאי מוח פעילים. מספיק לראות שהיא קוראת לעצמה " מנהלת המרכזים להסברה מינית...המציעים סדנאות מפי רבים וטובים..."

    השבמחק
  22. שרונה, בלי קשר לכתבה הספציפית, בעיני YNET הוא אתר פורנוגרפי. בדרך שבה הם מציגים את החדשות , בטוקבקים שהם מאשרים, ובודאי בתמונות ובכותרות המוצגות ובתוכן המבחיל שמוכנס תחת הכותרת "יחסים". האחיין שלי בן 12 , אני חושבת שהייתי מעדיפה שהוא יחשף לפורנו רךולא יקרא באתר הזה.סרט פורנו עוד ניתן להבין שזה רק סרט- ויינט מנסה ליצור אשלייה כאילו זו מציאות אצל הרבה אנשים, ומנסיוני בעולם עד כה זה בהחלט לא נכון. רוב הגברים שיצא לי לדבר איתם, אוהבים לשכב עם נשים, נקודה. הם חושבים עליהן בצורה ידידותית ולא בצורה המגעילה שהגברת ההיא הציגה, ול כ"כ אכפת להם מפרטים, אכפת להם שהאשה תהיה מושכת בעיניהם. אפילו הגרושים המרירים שיצאתי איתם -לא דיברו על אקסיתם במונחים מגעילים כאלה כמו שאפשר לדמיין מה"כתבה" ההיא. לפעמים זורקים עלבון כי זה יפגע במקום רגיש, לא כי הם באמת חושבים את זה. המסקנה שלי מהשיחות ההן -שבדיוק כמונו, גברים נהנים יותר לשכב עם נשים שגורמות להם להרגיש טוב עם עצמם, אהובים ומוערכים. אבל בניגוד לנשים, כמעט לא קורה שגבר ישכב עם אשה שלא מושכת אותו. אולי זה יקרה פעם אחת, כשהוא מאד מאד בודד/כעוס/שיכור/קיבל הזדמנות לא צפויה(הכל מצבים שאני ואת יכולות בקלות רבה להמנע מהם). הגברת ה@#$ שכתבה את פיסת הזבל ההיא כנראה לא דיברה עם גבר בחייה.

    השבמחק
  23. מסכימה עם כל מילה ו...תמחקי את הקישור, אין שום סיבה לקדם את הפוסט הזה

    השבמחק
  24. " אנונימי ציין...

    את בחורה כך אינטליגנטית, די, רדי מהקטע הזה של השמנה, רע לך? תרזי. לא מזיז לך, פשוט תנוחי, רדי מזה. "


    אנונימי, אתה אפס בכל כך הרבה דרכים ורמות.

    השבמחק
  25. מן הסתם, מי שמגיב אנונימית הוא לוזר ופחדן - אחרת היה מזדהה.

    מתה על הטרולים המחמיאים - הם אומרים לך שהשמלה שאת לובשת נראית נפלא ואז בקטנה מכניסים שעם היו להם רגלים כאלה הם היו הולכים לעשות לייזר.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים