יום שני, 18 ביוני 2012

אישה נעלה נעלה נעלה

ימים חמים הם אלה ובימים חמים אני פועלת על פי צו מצפוני, זה האומר לאוורר את האפודלים. לפיכך התארגנתי על כמה זוגות סנדלים.

הזוג הראשון אמנם לא מתאים לסגנון שלי בשיט (לא סובלת שנטי בנטי) אבל מאד נוח והיה לי זיכוי בשופרא שלא מצאתי מה לקנות בו עד שבסוף החלטתי ללכת על זה. יש לו הגבהה קטנה בעקב, מה שמונע כאבי גב, וכל מי שרואה אותו מרוצה. שוין!


את שני אלה כבר ראיתם כמדומני. הסנדל הימני של אלדו מ-Asos והוא חום ומאד מאד ורוד. אני אוהבת סנדלים שרצועת הקרסול שלהם גבוהה. זה נראה הרבה יותר סקסי והרבה פחות יוצמחי. את הימני קיבלתי במתנה בפתיחה של Forever21 לפני כך וכך חודשים. ולמרות שהוא במידה שלי הוא נראה ענק מקדימה. מוזר, אבל מצד שני למה אתם מצפים מנעל שעולה פחות מ-70 ש"ח?


את הכפכפים האלה קיבלתי מהיחצנית של איפנמה. הם נוחים להפליא ומתאימים לבגד הים שלי ואני צופה שאני והם נבלה הרבה בבריכה בחודשים הקרובים.


את הבובות של מיו מיו האלה אתם אולי זוכרים מרשומת סוף 2011, עת קניתים בחנות יד שניה בכפר שמריהו. נעלים יד שניה נוטות להגעיל אותי (איזה מפונקת) אבל מיו מיו ב-350 ש"ח? רק אלוהים יודע לאיזה מין בגד אני אצליח לצוות נעלים מופרעות כאלה, בברוקד רקום ושלל חרוזים.


ולסיום, זוכרים שבתחילת האביב שאלתי אתכם אם יש לכם רעיון אילו נעלים שטוחות אני יכולה לנעול ליציאות יציאתיות עם שמלה מפונפנת? ובכן, אחרי חיפושים שונים ומשונים קניתי את הסנדלים האלה מעמנואל. הם מצופים בקריסטלי זבורובסקי קטנטנים ועלו שלא תדעו מצרות ואני מקווה שיענו על הצורך. השילוב בין הגזרה הנונשלנטית והניצנוצאז' המטורף (שכמובן לא רואים בתמונה, חררר) עושה לי את זה.


לאור כל אלה, אני שמחה לבשר שגם השנה לא תראו אותי נועלת עקבים וטוב שכך. זה אולי נראה מצוין, אבל זה מכאיב לי, מחפיץ ולא פרקטי בשום צורה. השטוחות שולטות!

13 תגובות:

  1. כיף שחזרת :)
    סנדלים מקסימים
    וכיף גדול לקרוא את הבלוג על הבוקר

    השבמחק
  2. הסנדלים נראים חביבים להפליא.

    מלבד הסנדלים של שופרא, השאר שטוחים לגמריי ? אני צריכה טיפת סוליה, אחרת לא נוח לי.

    כמה עלו הסנדלים השופראים ?

    השבמחק
  3. החגיגיים המנצנצים שלך מאוד יפים, אבל בעיקר נפלתי בקסמי הברוקד השפיצי. לא יודעת מה יש לי, פעם נעליים בסגנון היו עושות לי חררה והיום אני מסתכלת עליהן בעיניים כלות. הן שטוחות לחלוטין? ואיך מבחינת הנוחות? אני חשה צורך להזהיר ולהתריע שנעילה מרובה מדי של שפיצים מזיקה מאוד לכף הרגל (סבתא שלי, מופת לנשות הפיפטיז, מאוד סובלת היום בשל חיבתה לנעליים אלגנטיות).

    השבמחק
  4. אוי, גם סבתא שלי סבלה מאד באצבעות הרגלים מנעלי שפיץ. היתה לה דלקת פרקים על הכיף כיפאק, וגם לאמא שלי היתה. אני מניחה שזה מחכה לי מעבר לפינה.

    למיו מיו יש kitten heel של שני ס"מ בערך.

    השופראים עלו בערך 500 ש"ח (עם הנחת מועדון)

    שווה מאד לבדוק את הסנדלים באסוס, הם זולים משמעותית מאלה בארץ (בפרט כשיש סייל) ויש שם דגמים מגניבים. הא, בדיוק התחיל שם סייל של 50% על נעלי קיץ, וזה כולל את המליסה שרציתי ועולים בארץ פי שלוש! הידד :)

    השבמחק
  5. אל תחרצי את גורלך כל כך מהר. לסבתא שלי היה ארון מלא בנעליים מחודדות-קצה, ואילו לך יש מבחר מנעלים שנראים נוחים מאוד. סבתא שלי הייתה מורה ועמדה שעות ארוכות על הרגליים - את הייטקיסטית. העתיד די ורוד, בסך הכל. מותר לחטוא מדי פעם בנעלי שפיץ. גם לי יש זוג (והוא אפילו על עקב!)

    השבמחק
  6. אני רואה אותן בקאנטרי, את הקשישות הללו עם אצבעות רגליים שעולות אחת על השנייה וליבי נכמר...
    אני משתדלת לא לנעול לעולם נעלי שפיץ, לערב מעדיפה סנדל עם רצועות דקיקות. אולי בכל זאת תגלי לנו את המחיר של הסנדלים האחרונות, הן מקסימות.

    השבמחק
  7. לסבתא ולאמא היו אצבעות עקומות גם בידים, ואני ממש רואה את זה מתקרב אליי בצעדי ענק. יש לי בעיות עם כף יד ימין כבר שנים, את לא מתארת לעצמך מה בובנאות עושה לידים שלך. זוועות.

    אני לא מעיזה לכתוב כמה הם עלו, אני מפחדת שאבא יחזור מהקבר, יצעק עליי ״כמה שילמת???????״ יתעלף ויחזור לקבר מבואס. ואז אמא תבוא ותתחיל לצעוק. לא, אין סיכוי.

    השבמחק
  8. מאדאדם פומרנץ19 ביוני 2012 בשעה 4:58

    גרמת לי לתהות. איזה מן אדם,כלומר איזו מן פרסונה הייתה הבעלים הקודמת של המיו מיו וכמה פודלים היו לה לדעתך (כולל מפוחלצים)?

    השבמחק
  9. סנדלים יפים והנעליים מהממות. היו מתאימים בול לשמלה שלבשתי בבר מצווה של הבן שלי.
    לצערי, כרגע בגלל בעיות ברכיים, אני יכולה ללכת רק עם נעלי ספורט ואי אפשר להגיד שהם מחמיאים במיוחד.

    השבמחק
  10. ביילע - באסוס יש נעלי התעמלות מגניבות מסוגים שונים, והן זולות משמעותית מבארץ. וגם בג'יפה ברחוב בוגרשוב יש נעלי התעמלות לא נורמליות.

    נראה לי שדוקא מדובר באישה מבוגרת, קוקטית, רזה מדי ולבושת חליפות סטייל שאנל שחורות עם סיכת דש עם פנינים. ויש לה פודל אחד, קטן, וקוראים לו פיפי.

    השבמחק
  11. אני רוצה להצהיר בזאת שהבלוג שלך אדיר. אלטרנטיביות, תחכום ואסתטיקה. אני מקפצת כאן מאושר.

    השבמחק
  12. הזכרת לי שעדיין לא מצאתי סנדלים שטוחות שיהיו נוחות, יפות, ישתלבו טוב עם השמלה ולא ידרשו ממני לקחת משכנתא [נראה לי שאני אצליח להשיג שלום עולמי לפני שאני אמצא נעל שעונה על הדרישות]

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים