יום ראשון, 18 במרץ 2012

מבזק חדשות

הזוכה בהגרלת מארני ל-H&M היא אנונימית 171725 עם הסבתא החלוצה המגניבה. שלחי לי בבקשה מייל עם הכתובת שלך ל-raisinlike בג'ימייל במהלך היממה הקרובה (עד בוקר יום שני). אלו שלא זכו - אל תתעצבו אל לבכם, ההגרלה הבאה ממשמשת ובאה.

ובהמשך החדשות, סיימתי את  יחסי העבודה שלי עם אופנת פיפה. בשלושת החודשים בהם עבדתי איתם הבאתי את המותג לתודעה הציבורית, ייצרתי תנועה לאתר ולפייסבוק שלהם, קידמתי אותם במנועי החיפוש ובאמצעי התקשורת, הבאתי להם לקוחות וקישרתי אותם עם עיתונאים ומעצבי דיעה ברשת ובנוסף ליהקתי ועשיתי סטיילינג לימי צילומים בהם יצרנו את ה-Look Book של עונת החורף - העבודה המשותפת הביאה להם רווחים נאים ויצרה בסיס לקוחות שימשיך להכניס להם כספים בעתיד. בנוסף, יש יוזמות אחדות שתכננו לבצע ויאלצו לחכות למסגרת אחרת. אני לוקחת את הלקחים שהפקתי ומתקדמת הלאה.

ולסיום - תראו את הבחורה הזאת ותגידו לי אם היא שווה או לא שווה את משקלה בטחינה!

8 תגובות:

  1. שווה, כל כך שווה! סקסית, רוקדת נהדר, מצחיקה, ואיזה כושר, אמא, אני מותשת רק מלהסתכל עליה :-)

    השבמחק
  2. אם היא לא היתה בכושר מצוין ולא היתה רוקדת על אמת, אלא סתם עושה צחוקים, זה היה קטע זול ולא מצחיק בכלל. אבל זה שהיא גם מצחיקה וגם רוקדת אש - מעולה!

    השבמחק
  3. אני מקווה שהיחסים הסתיימו יפה, למרות שזה נשמע קצת חמוץ. אני ממש מאוכזבת שלא זכיתי אני! :)

    השבמחק
  4. לגמרי מעולה! אני חושבת שאת, אוכמנית ואני צריכות לצלם ביחד בדיוק את אותו וידאו : ) אבל בעצם, את חושבת שזו תהיה בעיה שאנחנו ל-א בכושר!? ; )ש'.

    השבמחק
  5. בגלל שנתקלתי בייבוא פיפה לראשונה פה בשבלוג , המותג מזוהה לי איתך במן אסוציאציה כזו .. ראיתי שהם שינו את הדוגמניות בקולקציה הזו ותהיתי איפה כולכן .. אהבתי לדעת שיש ביניכם שיתוף פעולה כי אני סומכת עלייך ועכשיו ( אני יודעת שזה קצת ילדותי מצידי :) ..) משום מה קצת ירד לי מהם כי את לא ''איתם'' .. נו , לא נורא !!!

    והוידאו להיט , היא מדהימההה, אני מתה על רגליים עבות כמו עץ אבל לא מידלדלות כמו שלי , זה ככה רק אצל אפרוניות ומרוקאיות , לא אצל אשכנזיות !! בעסה

    השבמחק
  6. נוש - תודה. אני מבטיחה להמשיך במסעי מלא העזוז למציאת מגוון בגדים מדליקים במידות גדולות :-)

    אני חושבת שהרגלים הן פונקציה של כושר ולא של מוצא. אם היא השתתפה ברוקדים עם כוכבים מסוג כזה או אחר היא בטח התאמנה כמו משוגעת.

    ש - בהנחה שאת מי שאני חושבת שאת, זה יהיה חתיכת ריקוד :-)

    השבמחק
  7. ברור שאני זו אני : ) רק שתדעי שאני ממש אוהבת לרקוד וביונסה היא בערך הזמרת האהובה עליי בהקשר זה! : ) אז עכשיו רק נשאר להרשם לחדר כושר ולקוות שאולי תהיה לי רק טיפ טיפה קואורדינציה ואנחנו הולכות על זה!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים