יום ראשון, 21 באוגוסט 2011

טוּטוּל לוּק

ביום חמישי קפצתי להשקת הסניף החדש של H&M בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. מאחר ורק יום קודם לכן גיליתי שהם הפסיקו את יבוא קו המידות הגדולות BIB לישראל, חשבתי שזו תהיה הזדמנות פז לבדוק אם יש עוד מידה 46 ברשת ולתפוס מנהל או שניים לשיחה קצרה.

עליי לציין ששתי המשימות הושלמו בהצלחה - אכן מצאתי כל מיני שמלות וחולצות במידה 46, והרבה מאד 44 ואף קניתי לי כמה פריטים, וגם תפסתי שני מנהלים. סיפרתי להם שיש דרישה לקולקציית המידות הגדולות ושלדעתי היא נכשלה בישראל עד כה כי לא הדגישו אותה בחנויות (והיא היתה זמינה רק בעזריאלי, ככל הידוע לי) ושהביאו לארץ מגוון מאד מצומצם של דגמים מהמבחר הקיים בארצות הברית, שהמשותף לכולם הוא כיעורם קורע הלב. הפניתי את שניהם לפורום אופנה מלאה ולדיון פה בשבלוג, והם הבטיחו לקרוא ולהתייחס וציינו שהם פתוחים לרעיון להחזיר את הקו אם תהיה דרישה. אולי כדאי שנפתח קבוצה בפייסבוק או איזו עצומה מקוונת? תגידו מה דעתכם.

אני, בכל מקרה, בחרתי לי בחנות שתי גופיות מפוספסות במידה L (ענקיות) שעלו 59.9 ₪ כל אחת וקוקיות חמודות.


ובנוסף, רכשתי את החצאית שלבשתי היום למשרד בווריאציה על תלבושת הבלרינה שכל בלוגרית אופנה מלאה מסביב לעולם הציגה בשבועיים באחרונים. כבר לפני חודש חשקתי בחצאית הזו, והתחרטתי בדרך לקופה. אני שמחה שמצאתי אחת בסניף החדש, כי הצטערתי שלא קניתי אותה בסוף. החצאית עלתה 149 ₪ והיא במידה L, שיכולה להכיל אישה גדולה ממני במידה אחת לפחות בלי כל בעיה.

אני לובשת: חצאית בלרינה מ-H&M
גופיה מרזילי (ישנה)
עגילים מה.שטרן

בנוסף, קיבלתי במתנה מהרשת ילקוט פרחוני שהוא משהו שאני ממש צריכה עכשיו. רואים? הם לא כאלה גרועים בקריאת מחשבות, הם רק צריכים להתאמץ טיפה יותר כדי לרצות אותנו, ואנחנו צריכים לחשוב על מה שאנחנו רוצים בקול רם יותר.

לסיום, רציתי להראות לכם את השמלה המדהימה שקניתי לי במתנה למכירת הדירה (אחת מכמה מתנות קטנות) בחצי מחיר מאסוס, אממה - אין תאורה, וחם לי, והכל מלא ארגזים ובלה אז יצאה תמונה מטושטשת. אני מבטיחה לצלם את השמלה במלוא תפארתה פלוס נעלים איפור ושיער מתאימים בקרוב, אבל אני חושבת שניתן לראות גם בתמונה הזו כמה היא מהודקת ומחויטת למעלה ונפוחה למטה. יש לה ביטנה מחוזקת בברזלים בחזה ובגב ושפע טול בחצאית.


הלנה, התופרת הנאמנה שלי היתה צריכה להחליף רוכסן כדי שהיא תסגר, וזה די מתסכל לשמלה שעלתה 153$ בחצי מחיר. מצד שני חוויתי את נס קפיצת הדרך, כשהמכס הצליח לפספס את החבילה ולא לדרוש ממני תשלום מיסים. בכנות, אני מעדיפה שהלנה תקבל ממני 50 ₪ מאשר רשויות המס שגם ככה מנשנשות אותי לארוחות בוקר, צהרים וערב.

ואם כבר מדברים על נשנושים, הגיע הזמן לבצוע פיסת גבינה קטנה. טוּטוּ-אלוֹר מז אמיז!

18 תגובות:

  1. וואוו, החצאית והשמלה מההממים!! כמה שאני מחכה שיהיו לי שוב מותניים... בינתיים, חשבתי להזמין לי תיק מאסוס במחיר של 36 פאונד. נראה לך שיש סיכוי שהמכס המרושע יפספס גם את החבילה הזו?

    השבמחק
  2. קנית את השמלה המושלמת! איזה כיף לך!

    השבמחק
  3. החצאית נפלאה :)תתחדשי על הכל!
    אגב, אתמול יצא לי לבקר בH&M עזריאלי וכל הפריטים שהיו מקולקציית הB&B מפוזרים ברחבי החנות, כמו גם בחלק של הSALE בהנחות של עד 70%.
    מי שצריכה ויש לה סבלנות לברור, יכולה למצוא פריטים נהדרים. ראיתי מכנסיים מחוייטים נפלאים שעלו 89 ש"ח והיה רק מידה 50, גופיות, סטרפלסים. אז לידיעה וזה...

    השבמחק
  4. תודה לכולם, החצאית כל כך כיפית ללבישה!

    עוד כמה חודשים, פאב! יש סיכוי סביר שהם יפספסו חבילה של 59$.

    תודה מיראל - אולי כדאי לצאת לצוד, למרות ששנאתי לעזריאלי גוברת מדי יום.

    השבמחק
  5. רציתי לכתוב שהחצאית מאוד יפה ואז המשכתי וראיתי את השמלה - איזו ליגה! תתחדשי ותהני. ותודה על עבודת הקודש שאת עושה בשבילנו :)

    השבמחק
  6. וואו, שרונה, איזה יופי! השמלה פשוט מושלמת עליך, את נראית בה כאילו יצאת מתוך פרק של מד מן :) פשוט נפלא, ואני בטוחה שהקניה הסבה לך אושר. כל אשה צריכה שמלה שמחה כזו!
    תתחדשי גם על יתר הדברים, החצאית מקסימה ממש. כיף לקרוא פוסטים כאלה

    השבמחק
  7. אם אני לא טועה יש עדיין קצת BIB בקניון פתח תקווה, אבל לא ממש שווה להתאמץ להגיע... אם המחלקה תחזור זה יהיה ממש יפה

    השבמחק
  8. תודה רבה דנה!

    אני מקווה שהם באמת קוראים, ולא סתם הבטיחו. יהיה נחמד אם מי מהם יצור קשר.

    השבמחק
  9. מקסימום, אני מתכננת להוסיף כמה פריטים במידה גדולה למכירות הבאות....

    השבמחק
  10. תתחדשי! קנית דברים מקסימים והשמלה שווה-שווה!!
    אין על הלנה! גם לי היא מצילה מידי פעם בגדים (-;

    השבמחק
  11. אני שמחה לשמוע שיש לה מעגל מעריצים! האמת שפחדתי שהשמלה קטנה מדי, אבל הלנה הצליחה לרווח אותה בס"מ בזכות החלפת הרוכסן והופ - נפתרה הבעיה.

    הקטע עם הרוכסנים הוא בעיה קבועה בשמלות של אסוס לצערי. היא החליפה לי כבר כמה רוכסנים פגומים בבגדים שלהם. בכלל, זו מגפה - יצרנים משתמשים ברוכסנים זולים וחלשים שנתקעים על ימין ועל שמאל. רואים את זה בכל מקום.

    השבמחק
  12. החצאית מH&M מהממת עלייך!
    לשמלה מאסוס אני פחות מתחברת, אבל היא יושבת עלייך מעולה.

    מה שאני לא מבינה לגבי הBIB, זה למה צריך אותו בכלל? בעיקר כשהוא כ"כ מכוער... למה לא להכין את רוב הקולקציה מלכתחילה עד מידות 56!? לH&M יש את האמצעים לכך ואני בטוחה שלבגדים יהיה ביקוש רב כמו שהיה לליין במידות גדולות שהם הציעו במדינות מסויימות.

    שובל.

    השבמחק
  13. תודה רבה שובלית!

    מה שאמרת מתחבר לי לקשקוש של אבי מלכה לפיו שמנות צריכות ללבוש סטרץ', עליו עניתי לו שדורותי פרקינס עושים את הקו שלהם ממידה 0 עד מידה 22 (50 בעברית).

    השבמחק
  14. השמלה מהממת! בדיוק מה שתמיד רציתי כל חיי ללבוש אבל כחסרת מותן, אין יותר מדי סיכו שזה יתאים לי. לגבי הרוכסנים, זה מאוד מוזר היות ורוב העולם משתמש ברוכסנים של חברה ענקית אחת YKK. אם ASOS בחרו שלא להשתמש בהם - הם מפגרים. אבל אנחנו אוהבות אותם בכל מקרה.
    לגבי H&M, מהפעמים הספורות שביקרתי שם היה נראה שהם התמקדו בעיקר בכל מיני פריטי בייסיק במקום להביא דברים שבאמת חסר - ג'ינסים טובים, שמלות, חולצות מעניינות ולא סתם אוהלי טריקו עם אפליקציות כעורות. בקיצור - אל תתנו לי בעזריאלי מה שאני יכולה להשיג בשוק רמלה.
    בהצלחה בלשכנע! אני התייאשתי, נוסעת ביום כיפור לזכך נפשי בקניות בלונדון. יאמ
    שירה59

    השבמחק
  15. יש את הרוכסנים הזולים האלה שכולם משתמשים בהם היום, הדקים עם הידית הדקה. פעם היו משתמשים ברוכסנים פחות יפים אבל חזקים בהרבה.

    אני חושדת שהשמלה הזאת מסדרת מותן גם לחסרות המותן :)

    בכל מקרה, יומכי מתקרב והולך, אז יהיה לך כיף חיים. עקבי אחרי השבלוג אבל, יש לי כמה הפתעות שעשויות לענין אותך.

    השבמחק
  16. וואו, את נראית מהמם! החצאית הורסת והשמלה חבל על הזמן..
    (וגם בגד הים בפוסט הקודם מדהים.. עד איזו מידה יש להם בגדי ים?)

    אגב, קראתי בדה מארקר על חנות במגדלי תל אביב עם בגדי מעצבים במידות גדולות.. היית שם?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים