דפים

יום רביעי, 30 במרץ 2016

אירוע המידות ההוגנות בקניון שרונים - סקירה והמלצות


הבוקר נפתח אירוע המידות ההוגנות של גאלה רחמילביץ' בקניון שרונים, שימשך עד יום שישי הראשון לאפריל. לרגל המאורע המבורך ארזתי את עצמי ובקבוק מים ואצתי רצתי לחטט, לצלם ולחפש את הבגדים היפים ביותר (לטעמי, מן הסתם) כדי להשוויץ ולהמליץ לכן, קוראות יקרות. 

בדומה לאירועים קודמים, תמצאו במקום אוסף מגוון של מעצבות (ומעצב יחיד שעובד עם שותפה) למידות שונות - מזעירות (יש שתי מעצבות שמעצבות עד מידה 40-42 אצלן לא ביקרתי) ועד נדיבות (בחלק מהדוכנים נמכרת מידה 60). המגוון נאה ואני מאמינה שכל אישה בעלת מידות, תהיה צעירונת או קשישה או כל דבר באמצע תמצא לעצמה בגדים שתאהב. בכל הדוכנים תמצאו מבצעים והנחות מיוחדות לאירוע.

לתשומת לבכן, להבדיל מבאירועים הקודמים של גאלה, הפעם האירוע נמצא במקום חשוף לקהל ולכן לא הרגשתי נוח למדוד בגדים בפומבי אלא רק בתאים. לכל מעצבת יש תא או שניים משלה והם סגורים ונוחים, אבל חם מאד בפנים.

לפני שנתחיל, אבקש להעיר שלא צילמתי אצל טליה כי כתבתי על הקולקציה שלה לאירוע לפני כשבועיים. יש עוד הרבה דוכנים בהם לא צילמתי מאחר ולא היו רלבנטיים עבורי, בעיקר בגלל שהסגנון לא מתאים לי, אבל יתאימו בהחלט לנשים מבוגרות יותר, או מסורתיות יותר, או צעירות יותר או רזות יותר ממני. מה שמזכיר לי את ההערה האחרונה, והיא שאני לובשת מידה 48-50 וגובהי 1.71 (כי תמיד יש מי ששואלת, ובצדק). ויאללה יצאנו לדרך.

נומה

הדוכן הגדול של נומה ממוקם בקומה הראשונה של הקניון קרוב לרזילי (זה, אגב, הסניף החביב עליי של רזילי עם המוכרות הכי חמודות). הבגדים של דנה עליזים וצבעוניים עם נטיה להיפסטריות. 

אני לובשת שמלת עופר ורודה
במידה 4 מתוך 4 
שעולה באירוע 279₪


השמלה קיימת גם בשחור חלק ובפסים ירוק-אפור ומעוטרת בכפתורים מקסימים במיוחד (בורודה הם בצורת סוסוני נדנדה). היא מחמיאה מאד, נוחה מאד ויש בה כיסים שזה תמיד פלוס.

אני לובשת חליפת חצאית וחולצונת משכית חסידה בחופשה
במידה 2 מתוך 4
שעולה באירוע 472₪ (לשני חלקי החליפה)


אני לובשת חולצת פורר 
במידה 2 מתוך 4
שעולה באירוע 183₪

את התיק שלי קניתי ב-My Urban Runway
החולצה הזו קיימת גם בסגול, שחור (אם איני טועה) ואפור עם אווירונים ידידותיים סגלגלים (כן כן).

מה שלא צילמתי ויקבל בקרוב רשומה משלו הן הפיג'מות החדשות של דנה בעיטור דגים מצוברחים וקפלים מלבבים שאין דברים כאלה. הפיג'מות האלה פשוט לא נורמליות.

Motif

הבגדים של הדס ממוקמים בקומה השניה של הקניון, ליד הכניסה למיס סלפרידג'ס. כולם נמכרים ב-15% הנחה לפריט ראשון ו-20% הנחה על השני.

אני לובשת שמלה דמוית עור 
במידה XL מתוך XL
שעולה באירוע 500₪



השמלה הזו מדגישה את הירכיים וסקסית להפליא מבלי לחשוף כל חזה או יותר מדי מהרגליים. ויתרתי עליה בצער כי חששתי שיהיה לי חם מדי איתה בקיץ (תמיד חם לי, אני זאת שמקפיאה את המשרד).

אני לובשת שמלה במידה L מתוך L
שעולה באירוע 612₪


השמלה הזו קיימת גם בבד דק ונעים בצבע ג'ינסי למראה. למרבה הצער, היא נטולת כיסים (אבל השבלוג מעודד נראות של שמלות בעלות מוגבלויות).

אני לובשת שמלה במידה L מתוך L
שמחירה באירוע 578₪



השמלה הזו צרה מעט עבורי באיזור החזה אבל היא ממש יפה, עם חיתוכים גאומטריים מגניבים בחלקה התחתון. היא מגיעה גם בבד משובץ בגוונים אפורים.

אני לובשת חולצית במידה XL מתוך XL
שעולה באירוע 330₪


החולצית מגיעה גם בגוונים שחורים-סגולים בבד שקוף והיא נעימה עד מאד.

נעמי פלוס

הדוכן של נעמי ממוקם בקומה הראשונה קרוב לכספומט של בנק הפועלים. נעמי ואני קבענו שאבוא לצלם בגדים בחנות שלה בעוד שבועיים-שלושה ולכן צילמתי בינתים רק את החולצה הזו, שמאד חיבבתי.

אני לובשת חולצה במידה 4 מתוך 5 (אם איני טועה)
שעולה באירוע 212₪


Two Tone

Two Tone הם צמד מעצבים שאני מכירה מרזילי. הבגדים שלהם הם One Size Fits Most וחלקם מתאימים לי וחלקם צרים לי מדי בזרועות (הזרועות העליונות והירכיים הם לרב נקודת התורפה שלי בכל הנוגע לבגדים שלא עוצבו במיוחד למידות גדולות). הם אמרו לי שהם עובדים על הרחבת השרוולים כדי שיתאימו למידות גדולות יותר, כך שיש למה לצפות. המחירים שלהם הם הגבוהים ביותר באירוע (למעשה, הם בין הגבוהים גם ברזילי) אבל הם יוצאי דופן בין המציגים בכך שהם פשוט מעצבים מה שהם אוהבים, בלי קשר למידת הלובשת. 

לצערי איבדתי את הפתק עליו רשמתי את מחירי הבגדים שצילמתי, אבל כל הבגדים שלהם נעים בין 600-1000₪ לפני הנחה לאירוע.



טולה

מאז שגיליתי את טולה לפני כשנה הפך המותג לאחד האהובים עליי בארץ. הבגדים שלהם פשוטים ומונוכרומטיים (יענו, אורבניים), מתאימים למגוון גילאים וסגנונות והגזרות שלהם מחמיאות להפליא. הם ממוקמים בקומה הראשונה של הקניון ליד החנות של אמה. 

אני לובשת שמלה במידה יחידה שעולה באירוע 263₪


וזו אותה השמלה בדוגמת פסים


אני לובשת גופיית סידני בלבן עם הדפס אנשים הולכים
במידה 3 מתוך 4
שעולה באירוע 200


הגופייה מגיעה גם בשחור עם הדפס דומה.

וזו שמלת נלי במידה 3 מתוך 3
שעולה באירוע 320₪


השמלה הזו מגיעה גם בכחול ובאפור-ירקרק והיא מחמיאה ונעימה להפליא.

אני לובשת שמלה מכופתרת לבנה במידה 4 מתוך 4
שעולה באירוע 375₪


וזו אחותה השחורה 


השמלות המכופתרות האלה תפורות לעילא ומחמיאות להפליא. הבד רך ונעים ונושם והן נופלות ברכות מסביב לגוף, פשוט תענוג. אם היינו בפתח העונה הקרה הייתי מניחה עליהן את טלפיי שאין דברים כאלה.

וכעת, נבחרי האירוע שלי:

הבגד הסקסי ביותר - שמלה דמוית עור של מוטיף, שהיא סקסית לאללה מבלי להיות חושפנית
הבגד הגזור הכי טוב (AKA הבגד המחמיא ביותר) - שמלות כפתורים שחורה ולבנה של טולה
הדוכן המאכזב ביותר - אילת לבן, כי ציפיתי ללבוש את הבגדים שלה והם היו קטנים עליי
הדוכן המצטיין בקטגורית "זה לא נראה כמו בגדים לשמנות" - Two Tone
פרס הפריט המצטיין לאירוע אביב 2016 - פיג'מת הדגים המבואסים של נומה, שהפכה אותי לג'לי רוטט מרב אושר

חזרו איתי הביתה (המון תודה לכל המעצבות שפינקו אותי ונתנו לי בגדים במתנה) השמלה האפורה הנהדרת של טולה, החולצה הכתומה עם הרוכסן הענקי של נעמי עליה קיבלתי המון מחמאות ובצדק, פיג'מות מהחלומות חולצת פורר ושמלה ורודה של נומה וטישרט שחור מושלם של מוטיף. את כולם אני בטוחה שתראו פה בזמן הקרוב במסגרת מה לבשתי היוםים.

ואתן, אל תהיו ביישניות! ספרו לי מה קניתן, מה הייתן רוצות לקנות ואילו מאפים אתן חובבות. אני למשל, נהנית מאד מהמיני פיצות האלה עם זיתים שיש לפעמים בלחמנינא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים