יום שלישי, 24 בינואר 2017

כחול ולבן זה הצבע שלייי


נו תראו מה זה, בלי להתכוון יצאו לי שלוש תלבושות עם חולצות פסים בכחול ולבן וזה אומר דבר אחד - מה לבשתי היום! לה לה לה בואו נראה מה יש באמתחת מצלמתי הסלולרית.

תלבושת ראשונה
חולצה של מותק
ג'ינס אמהות של אסוס
עגילים מאסוס
נעלים משופרא

החתיך למטה הוא מוצרט, הכלבלב האיכותי
הלוק הזה הוא הלוק הפריזאי שלי גרוסי המושלם וכשאת שמנה ממש ממש קשה לארגן אותו. 

ראשית, צריך את חולצת הפסים הכחולה-לבנה הנכונה עם צווארון סירה נונשלנטי. את שלי מצאתי פה. בנוסף, לראשונה זה זמן רב מצאתי ג'ינס שאני מרוצה ממנו. ה-Mom Jeans האלה רחבים ברגל כמו Boyfriend Jeans  אבל צרים יותר בקרסול ונגמרים שם, ולהבדיל מהג'ינס של החבר הם גבוהים ונסגרים מעל הפופיק וזה נוח בהרבה, בפרט כשאין לי חשק להעמיד פנים שאני שרברב. בנוסף לזה, הם אלסטיים קלות (2% כמדומני) ולכן אין לי צורך למצוא תופר שייצר לי את המותניים, כמו ברב הג'ינסים האחרים מסוגם. ככה זה כשיש מותנים צרים יחסית לירכיים. 

חבל שלא רואים את העגילים בצילום אבל הם נחמדים. אלה עגילי חישוק פשוטים מכסף שמתאימים לניטים הכסופים של הנעלים. אי אפשר ללכת עם תכשיטים מוזהבים ונעלים עם ניטים מוכספים, זה לא בית זונות פה!

אני לובשת
חולצה מנקסט
ג'ינס מנקסט (ישן)
אותן נעלים משופרא 
אותם עגילים מהתלבושת הקודמת


אחח ריפרופים ריפרופים, מה רבה אהבתי אליכם. החולצה הויקטוריאנית קלות הזו מכותנה נעימה כל כך ויושבת על התפר העדין שבין נשי וגברי. הגזרה הכללית גברית, אבל הצווארון והשרוולים מסתיימים ברפרפת מעודנת. 

רפרפת
הזמנתי מנקסט חולצה ויקטוריאנית נוספת בזמנו, והפעם אחת עתירת ריפרופים, אבל משום מה היא היתה קטנה עליי (למרות שאני תמיד מזמינה מהם אותה מידה). לא צריך טובות!

אני לובשת
מעיל מגאפ (ישן)
חולצה של קרמה קומה (ישנה)
ג'ינס אמהות מאסוס
נעלים מנקסט
עגילים מאטסי


פסים פסים פסים באורז ושעועית! הפעם הלכתי על הג'ינס האמהי המוצלח עם טוניקה מכופתרת שיש לי יותר מחמש שנים ולא לבשתי לפחות שנתיים. מוזר כמה המילה "טוניקה" גומרת לי אי נוחות. רק מזכירים אותה ואני מיד חושבת על שמנות  מבואסות לובשות שחור. אבל זו בהחלט לא רעה. מאחר והנעלים שלי חומות ולא מי יודע מה קר היום, ניצלתי את ההזדמנות ללבוש את המעיל הכי פחות נלבש שלי, הוא הטרנץ' המוצלח הזה מגאפ שקניתי בשלהי שנת טיכו. יש לו מותניים צרים רצח ולכן אני נורא נהנית ללבוש אותו. הוא גורם לי להרגיש סמי ויקטוריאנית. רגע, ויקטוריאנית אמרתי? סגרנו מעגל ואפשר לסגור את הרשומה! שתהיו בריאים ותלבשו כחול לבן, זה בריא לנשמה.

2 תגובות:

  1. נפלאה. נהנית מכל רשומה שלך ועל אחת כמה כאלו שסוגרות מעגלים

    השבמחק
  2. אני בהלם שרק עכשיו אני מגיעה לבלוג שלך! אחלה כתיבה, כייף לגלות דברים חדשים!! :)
    אני עוד אחפור בכל הבלוג אבל רציתי להמליץ לך על מעצבת בגדי נשים שנראה לי תתחברי לסגנון שלה,
    https://goo.gl/jp4dm7
    ממליצה!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים